ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

توضیحات شهردار شهرکرد پیرامون سازه میدان ۱۲ محرم

شهردار شهرکرد گفت: طرح کلی میدان ۱۲ محرم بر اساس مهندسی و معماری انجام شده همین چیزی است که شب گذشته افتتاح شدو تنها نورپردازی آن باقی مانده است.

شب گذشته به مناسبت عید مبعث میدان ۱۲ محرم بعد از حدود یک سال و نیم وقفه افتتاح شد، اما طرح و جزئیات المان همچنان سوالاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

محمدتقی جاپلقی گفت: طرح کلی فلکه آبی بر اساس مهندسی و معماری انجام شده و همین چیزی است که شب گذشته افتتاح شد تنها نورپردازی طرح باقی مانده که به خاطر اهمیت موضوع از شرکت و برند معتبری در مشهد سفارش داده شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه تا اینجای طرح ۲ میلیارد و ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بودجه صرف شده است، افزود: تهیه پروژکتور و نورپردازی سازه نیز حدود ۵۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه لازم دارد و به احتمال زیاد تا آخر هفته آینده به دست ما خواهد رسید.

 وی ادامه داد: علت افتتاح نشدن این پروژه در ۲۲ بهمن مناسب نبودن شرایط جوی برای آسفالت و کف‌سازی بود که تکمیل برق‌کشی، بتون سنگی، کف‌سازی و آسفالت در این مدت انجام و نمای کلی طرح افتتاح شد.

جاپلقی در خصوص مفهوم سازه میدان بیان داشت: از مفهوم طرح بی‌خبرم تنها می‌دانم در سمت چپ این طرح ۶ ستون پلکانی در سمت راست نیز ۶ ستون دیگر است که مفهوم ۱۲ محرم را نشان می‌دهد و در وسط سازه نیز یک ستونی است که از آن آب بالا و پایین می‌شود و بنده افتخار دستور تکمیل کار را داشتم.

فارس

درباره نویسنده