س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳

واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد در آینده‌ای نزدیک

خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: منطقه منظریه جز اولین نقاط در شهرکرد بود که برای ساماندهی و رفع مشکلات زیربنایی و روبنایی آن دستور صادر شد.

وی افزود: از زمانی که رفع مشکلات منظریه در دستور کار قرار گرفت تا الان، که تحت عنوان یک مانور چند منظوره با همراهی دستگاه‌های اجرایی بدون هیچ هزینه‌ایی آغاز شد و در عملیات خاکی، تسطیح، آواربرداری، جابه‌جایی زباله، ساماندهی فضای سبز، فضای بازی محله‌ایی و آسفالت معابر اقدامات خوبی صورت گرفت.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره‌برداری از یکی از بلوارهای مهم که خواسته به‌حق مردم منطقه بود، ادامه داد: عملیات زیرسازی این بلوار انجام شد و منظریه را به جاده دانشگاه آزاد متصل می‌کند.
 
کیانی عنوان کرد: برای اجرای این بلوار ۱۱ هزار متر مکعب عملیات‌های مختلف خاکبرداری، خاکریزی، اساس، زیراساس و اسفالت انجام شد.
 
وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز در منظریه در دستور کار است، خاطرنشان کرد: ساماندهی مسیل‌ها، تامین آب شرب منظریه و … در دستور کار است.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: منظریه همواره در بحث تامین آب شرب و فشار مناسب دچار مشکل بود که با اجرای طرح‌های پدافنی این مشکل رفع شد و آب شرب مناطق مختلف این منطقه تهیه شده است.
 
کیانی بیان کرد: تحویل منظریه به شهرداری شهرکرد، در سفر ریاست جمهور مطرح شد و براساس تفاهم نامه‌ایی که بین شهرداری شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی و استانداری منعقد شد، منظریه در اختیار شهرداری شهرکرد قرار گرفت و عملیات روبنایی، پاکسازی، معماری و… آن در اختیار شهرداری است.

درباره نویسنده