پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

هتل عباسی یکی از زیباترین هتل‌های شهر اصفهان بوده که معماری آن به سبکی ویژه و متفاوت انجام شده است. هتل عباسی اصفهان را می‌توان قدیمی‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های جهان دانست که قدمت آن به بیش از ۳۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

با وجود قدیمی بودن هتل، معماری داخلی آن و بازسازی هتل باعث شده، هتل عباسی در شماره هتل‌های پنج ستاره و یکی از بهترین هتل‌های بین المللی قرار بگیرد. با ما همراه شوید تا بیشتر با این هتل زیبا و طراح داخلی آن زنده یاد مهدی ابراهیمیان آشنا شویم.

آشنایی با هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا گردید. هتل براساس معماری اصیل ایرانی ساخته شد و زیبایی و ظرافت در ساخت آن در نگاه اول بازدید کننده را مجذوب خود خواهد کرد. بنای هتل در سال ۱۳۵۱ به شکلی مدرن و با امکانات رفاهی به روز دنیا مورد بازسازی قرار گرفت.

بنابراین در اقامت در این هتل هم می‌توانید از معماری سنتی و اصیل ایرانی و هم به روزترین امکانات و تجهیزات رفاهی بهره مند شوید. هتل عباسی اصفهان در سه طبقه ساخته شده و تعداد ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی بسیار زیبا و مجلل برای اقامت دارد.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد درباره هتل عباسی اصفهان، اتاق‌ها و سوئیت‌های آن است. در این هتل می‌توانید یک اتاق به سبک معماری قدیمی و سنتی یا یک اتاق کاملا مدرن و امروزی رزرو کنید. سوئیت‌های قاجار و صفوی از جمله محل‌های اقامتی هستند که با رزروشان می‌توانید از معماری سنتی داخلی اتاق‌ها لذت ببرید.

آشنایی با هتل عباسی اصفهان

اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات رفاهی کامل و سطح بالایی دارند تا مسافران اقامتی آرامش بخش و عالی داشته باشند. همچنین اتاق‌ها چشم اندازهای مختلفی به سمت باغ هتل و یا فضای بیرونی آن دارند که شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

از جمله امکانات و خدمات هتل می‌توان به روم سرویس، تلویزیون، چای ساز، آب رایگان، تخت‎های بسیار راحت و استاندارد، اینترنت در اتاق و سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد. فضای تمامی اتاق‌ها با استفاده از دستگاه تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش حالتی کاملا استاندارد و مطبوع دارد.

امکانات و ویژگی‌های هتل عباسی اصفهان

در کنار اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های رویایی هتل، می‌توانید از دیگر خدمات و ویژگی‌های هتل نیز بهره مند شوید. برای تفریح و ریلکسیشن در هتل می‌توانید از استخر، جکوزی، سالن ماساژ یا سالن ورزشی آن استفاده کنید. هتل یک رستوران بام بسیار زیبا، رستوران در داخل باغ ایرانی، چایخانه سنتی و یک فست فود کاملا حرفه‌ای و به روز دارد تا شما بتوانید هر غذا یا میان وعده‌ای را که دوست دارید، در یکی از این مکان‌ها نوش جان کنید.

کافی نت، فضای سبز، پارکینگ، خدمات خانه داری، خدمات پزشکی و البته معماری بسیار خاص و زیبای هتل، آن را به یکی از بهترین‌ها برای انتخاب محل اقامت در اصفهان تبدیل کرده است.

هزینه رزرو هتل عباسی اصفهان چقدر است؟

با توجه به آن که شما چه زمانی را برای سفر انتخاب کرده باشید و اتاق انتخابی شما چند تخته باشد، هزینه رزرو هتل عباسی اصفهان متفاوت خواهد بود. با توجه به پنج ستاره بودن هتل و امکانات رفاهی عالی آن، هزینه رزرو هتل در مقایسه با هتل‌های مشابه مناسب است. رنج هزینه اقامت در هتل به ازای هر شب از حدود دو میلیون تا حدود پنج میلیون تومان است. شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان

معماری داخلی هتل عباسی اصفهان کیست؟

بدون شک معماری داخلی هتل عباسی اصفهان یکی از فاکتورهایی است که آن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است. استاد مهدی ابراهیمیان هنرمند فقید در حوزه معماری در دهه ۴۰ کار معماری داخلی هتل را برعهده گرفت. استاد ابراهیمیان در سال ۱۳۱۷ در محله بیدآباد اصفهان متولد شد.

ایشان تحصیلات خود را در رشته نقاشی در هنرستان به اتمام رساند و سپس به عنوان بورسیه هنرجو از طرف دولت به پاریس رفت. وی در پاریس دوره چهار ساله معماری داخلی و دوره یک ساله نقاشی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. استاد ابراهیمیان مدت‌ها در آمریکا زندگی کرد و در سال‌های پایانی عمر خود به ایران بازگشت. استاد ابراهیمیان در تیرماه دیده از جهان فرو بست و در قطعه هنرمندان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

درباره نویسنده