ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با حضور مقامات ملی و استانی، مدیران و کارشناسان شهری به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد عزتی با اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری پرشور و موفق نخستین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز تحت عنوان «کمپین نما، هویت شهر ما» در مهر سال گذشته، دومین دوره این اجلاس با اضافه شدن دو کمپین ملی «ساختمان ایمن، شهر ایمن» و «ساختمان پایدار، شهر پایدار» با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

وی در تشریح اهداف برگزاری این اجلاس گفت: دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با هدف ایجاد فضای تعاملی میان بدنه مدیریتی، متخصصان و بخش خصوصی و همچنین تشویق نسل جوان جامعه معماری و آشنایی آنها با پروژه‌های فاخر و تخصصی برگزار و موجب ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان ارگان‌های مدیریتی و دست اندرکاران صنعت ساختمان خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ادامه داد: با توجه به حضور گسترده فعالان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله سازندگان و معماران شاخص، انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی، تولیدکنندگان حوزه ساختمان و مدیران عالی رتبه حوزه شهری در این اجلاس از یک سو و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی برای شرکت کنندگان از سوی دیگر، امیدواریم گامی موثر در راستای ارتقای سه بعد آموزش، قانون‌گذاری و اجرا برداشته و بتوانیم به کیفیتی در شأن و شایسته نام کلانشهر کهن و زیبای تبریز در حوزه صنعت ساختمان دست یابیم.

دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز، ۹ و ۱۰ شهریور به مدت دو روز در سالن مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) برگزار خواهد شد.

ایلنا

درباره نویسنده