ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

الگوی معماری اسلامی در پروژه‌های شهرداری مورد توجه قرار گیرد

اسلتاندار همدان با بیان اینکه الگوی معماری اسلامی در پروژه‌های شهرداری مورد توجه قرار گیرد گفت: شورا و شهرداری با برنامه‌ریزی به فکر درآمدهای پایدار باشند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ترکیب افراد جوان و با تجربه در شورای شهر همدان به عنوان یک مزیت اظهار کرد: با وحدت و همدلی و استفاده از همه ظرفیت ها به فکر کارهای بزرگی در حد کلان شهر همدان باشید.

وی گفت: شورا و شهرداری به محلات مختلف شهر همدان نگاه عادلانه داشته باشند و در خدمات شهری به همه مناطق مختلف شهر توجه کنند تا عدالت در این حوزه رعایت شود.

استاندار همدان افزود: با مشورت و همفکری و تعامل  مشکلات عنوان شده قابل حل است و به شهرداری برای خدمت بیشتر به مردم کمک می کنیم و از طرح ها و برنامه های مدیریت شهری حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی معماری اسلامی در پروژه‌های شهرداری با توجه به سابقه تاریخی شهر همدان مورد نظر باشد تأکید کرد: شهرداری با برنامه ریزی به فکر درآمد پایدار شهری باشد تا خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: طرح جامع شهری همدان نیازمند کار کارشناسی است و در جهت رفع مشکلات این طرح کمک می‌کنیم.

در این جلسه مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان و حسینی شهردار همدان از فعالیت‌ها و اقدامات شورا و شهرداری گزارشی ارائه دادند.

فارس

درباره نویسنده