پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

پیاده‌راه رجایی شهر تلفیق هنر، معماری و زیست شهری است

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: زیبا سازی، استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در طرح پیاده راه رجایی شهر در حال انجام است.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در پروژه پیاده راه رجایی شهر گفت: مدیریت شهری کرج با پیاده روسازی های متعدد و استقرار مبلمان شهری و افزایش فضای سبز، گام بلندی به منظور حرکت به سمت شهر انسان محور برداشته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: در هفته اخیر در پروژه عملیات اجرایی احداث پیاده راه آزادی بخشی قابل توجهی از مبلمان جانمایی و نصب شده و کاشت فضای سبز آن نیز هم زمان در حال انجام است.

بضاعتی پور گفت: خیابان آزادی_رجایی شهر از جمله فضاهای قدیمی شهر کرج بوده و در طراحی و مناسب سازی آن تلاش شده تا حافظه تاریخی و حیات این خیابان را باز، زنده سازی کنیم.

او افزود: با تلاش بی وقفه سعی داریم تا این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسد تا شهروندان شاهد ایجاد یک فضای جدید و متفاوت نسبت به قبل در این محدوده باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امروزه شهرها علاوه بر داشتن جاذبه‌های طبیعی با ایجاد بسترهای جدیدی در خلق زیبایی مبلمان و اِلمان‌ها می توانند برند سازی کنند و زمینه ساز ورود بیش از پیش گردشگران شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

درباره نویسنده