ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

وزیر ارشاد: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد از مجموعه‌های خاص کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد یک مجموعه کم نظیر بوده و از نظر معماری جزو مجموعه‌های خاص در کشور است.

محمد مهدی اسماعیلی امروز عصر در حاشیه افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجموعه یک مجموعه کم نظیر است، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد از نظر معماری جزو مجموعه‌های خاص در کشور است.

وی بیان کرد: کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد سیزدهمین کتابخانه مرکزی در کشور است، که با استقرار تجهیزات امروز به بهره‌برداری رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه خدمات این مجموعه تنها معطوف به کتاب نیست، بلکه شامل بخش‌هایی مانند آشنایی بچه‌ها با حوزه درسی و کلاس‌های مبتنی بر وب است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد یک مجموعه همه جانبه است و این سیاستی است که ما دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: امروز فاز اول کتابخانه بهره‌برداری شد، به دنبال این هستیم که فروشگاه‌ بزرگ کتاب را هم در این مجموعه راه اندازی کنیم.

وی همجواری کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد در کنار مصلی را ویژگی این مجموعه برشمرد و عنوان کرد: این ویژگی زمینه‌‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مسجد و مصلی است.

فارس

درباره نویسنده