پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

نمایشگاهی ویژه برای علاقمندان به معماری

نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE نوآوری را در حیطه معماری و ساختمان به معرض نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه بر اساس تجربه ایتالیا پس از جنگ جهانی دوم به‌منظور ارائه یک چارچوب خاص در امر ساخت‌وساز خاص شکل‌گرفته است. در آن زمان، هنگامی‌که ساخت‌وساز ایتالیا با عقب‌ماندگی تکنولوژیکی مشخص می‌شد، یک مدرسه مهندسی در ایتالیا توسعه یافت که نتایج آن از اهمیت بین‌المللی برخوردار شد.

این نمایشگاه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و در هر دوره فرصتی برای مهندسان ایتالیایی و بین‌المللی فراهم می‌کند که به‌طور خاص بر روی سازه‌های بتنی و هماهنگی اصلی بین معماری و ساختار کار کنند.

    آثار نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE نه‌تنها بر تکامل چارچوب ساخت‌وساز ایتالیایی تأثیر گذاشت، بلکه این امر به دلیل استثنایی بودن فرم‌های معماری و ارزش تجربی ساختار طراحی و سیستم‌های ساخت‌وساز موردتوجه قرار گرفت.

    موضوع اصلی نهمین دوره این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ کیفیت زندگی بود و برگزارکنندگان انتظار داشتند که در آن دوره از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده از اروپا، امارات، روسیه، آمریکا، چین و شمال آفریقا استقبال کنند.

    هدف نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE

    نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE دارای بیش از ۱۰۰۰ غرفه در چهار سالن نمایش در بخش‌های مختلف ازجمله مصالح و مواد ساختمان‌سازی، مصالح و مواد نازک‌کاری، در و پنجره، دکوراسیون داخلی و نرم‌افزار ارائه فناوری‌ها و خدمات سازمان‌دهی شده است. این نمایشگاه شتاب‌دهنده ایده‌ها برای احیای بخش معماری می‌باشد و با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود به‌عنوان بستری برای گفتگو در نظر گرفته می‌شود.

    این نمایشگاه همچنین مجموعه‌ای از کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی اختصاص داده‌شده برای ایمنی، راحتی، پایداری و نوآوری را ارائه می‌دهد. در این زمان که شهرهای زلزله‌زده کشورهای مختلف هنوز در حال بازسازی هستند، نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE فعالیت‌های پیشگیرانه و مراقبتی و راه‌حل‌های صنعتی، ازجمله تقویت سازه‌ها را موردبررسی قرار می‌دهد.

    برای نمایش بهترین معماری ساخته‌شده در ایتالیا و طراحی داخلی، سازمان دهندگان نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE از دفترهای معماری و دکوراسیون داخلی معتبر در ایتالیا دعوت کردند تا در پنج الی هفت غرفه، آثار و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند.

    در این غرفه‌ها عوامل اصلی الهام‌بخش طراحی فضاهای خانه‌های خصوصی گرفته تا هتل‌ها و فروشگاه‌ها همچون پارتیشن‌ها، درها، سطوح و عناصر معماری داخلی عرضه خواهد شد. همچنین فضای اصلی نمایشگاه، به دو قسمت روبروی هم تقسیم می‌شوند و در یک قسمت از آن یک سالن استراحت و کافه لوکس وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد استراحت کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

    امروزه بیش از هر زمان دیگر شرکت در نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE ابزاری ضروری برای همکاری با یکدیگر، شروع مجدد، سازمان‌دهی جلسات و ارائه‌های کنفرانس‌های زنده می‌باشد.

    جامعه هدف نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE

    نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE فرصتی ایده‌آل برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکار شرکت‌های نوظهور معماری و ساختمان‌سازی می‌باشد. این نمایشگاه محلی برای ملاقات با طراحان و سایر متخصصان، شرکت‌های تولیدی و ساختمانی، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان، صنعتگران و تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره است.

    بازدید از این نمایشگاه برای تمام مؤسسات تجاری، ادارات، کارخانه‌ها، آموزشگاه‌ها و همه مشاغل فعال در زمینه معماری و ساخت‌وساز امکان‌پذیر است. به‌طورکلی نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE جایی است که تمام شرکت‌های تولیدکننده مصالح ساختمانی و شرکت‌های طراحی معماری، محصولات و راه‌حل‌های خلاقانه را برای راحتی، پایداری، ایمنی، کیفیت و سرعت ساخت‌وساز به نمایش می‌گذارند.

    محل و زمان برگزاری نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE

    نمایشگاه معماری و ساختمان میلان MADE برای راه‌اندازی مجدد بسیار مشتاق است و با وجود شتاب غیرقابل توقف در تحول دیجیتالی در ماه‌های اخیر، رویداد فیزیکی واقعی هنوز هم غیرقابل جایگزین و اصلی‌ترین دارایی برای بازیابی این نمایشگاه محسوب می‌شود.

    این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ دهمین دوره خود را در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر در مرکز نمایشگاه میلان ایتالیا جشن می‌گیرد و نگاه خود را به معماری و ساختمان‌سازی در آینده گسترش می‌دهد.

    گسترش نیوز

    درباره نویسنده