ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

نشست تخصصی شهرسازی اسلامی در همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی خبر داد و گفت:‌ در این نشست شرایط زیست مطلوب انسان بر پایه ارزش‌های معماری و شهرسازی اسلامی در شهر و ساختمان بررسی می‌شود.

علی‌اصغر عاطف صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی با موضوع “تحقق شهرک‌سازی نوین، زیست شهر اسلامی” ، اظهار کرد: در راستای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، سعی بر آن است به پشتوانه گذشته تاریخی مردم سرزمین ایران در برپایی شهرها و بناها، معماری و شهرسازی را در مسیر توسعه و تحول مطلوب قرار دهیم.

وی افزود: شاخصه‌ها و مؤلفه‌های تخصصی در مسیری هدفمند مورد خطاب قرار گرفته و شرایط زیست مطلوب ساحت انسان بر پایه ارزش‌های معماری و شهرسازی اسلامی در عرصه شهر و ساختمان منعکس می‌شود.

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: به همین منظور سلسله‌نشست‌های تخصصی گروه معماری و شهرسازی بسیج عمران و معماری مهندسین استان، به صورت مستمر و با همت متخصصان عرصه نظریه‌پردازی، اجرایی و مسئولان استانی، در تحقق این مهم به افق رشد و تحول در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی روز چهارشنبه  ۱۹ بهمن  از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل سالن همایش دانشگاه صنعتی همدان برگزار خواهد شد.

فارس

درباره نویسنده