د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

نخستین نمایشگاه تخصصی معماری منظر و باغ سازی در یزد گشایش یافت

نخستین نمایشگاه تخصصی معماری منظر، باغ سازی، مشاوره، طراحی و اجرای فضای سبز و تجهیزات نوین وابسته عصر سه شنبه در شهرک نمایشگاه بین‌المللی یزد گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع و با حضور بیش از ۴۰ تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص معماری منظر و باغسازی برپا شده است.

احمد قافی افزود: نمایشگاه یاد شده با هدف آشنایی مردم با طراحی باغ و منظر، اجرای مناظر و باغات نحوه نگهداری باغ و فضای سبز، پوشش های درختی و گیاهی متناسب با اقلیم و گسترش فرهنگ نوین فضای سبز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مشاوره، طراحی و اجرای فضای سبز و تجهیزات نوین وابسته و نمایش آخرین دستاوردها فعالین این حوزه به همراه برگزاری سمینارهای تخصصی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد خاطر نشان کرد: سازمان سیما و منظر و فضای سبز، شهرداری ها، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی، انبوه سازان، خودساز ها، بخش عمران ارگان های دولتی و انجمن انبوه سازان به عنوان مخاطبین خاص این نمایشگاه هستند.

قافی یاد آور شد: نمایشگاه تخصصی معماری منظر و باغ سازی به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

ایرنا

درباره نویسنده