د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

معرفی سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در آیین معرفی سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری که با حضور معاونین و رؤسای ستادی این اداره کل برگزار شد، تمام تلاش های کارکنان مجموعه را در راستای کسب رضایت مردم و رضایت خداوند دانست و گفت: اگر تلاش های ما منجر به رضایت مندی خدای متعال و ارباب رجوع نگردد، خسران محض است.

وی کارکنان راه و شهرسازی را از پرکار ترین نیروهای استان معرفی کرد و افزود: به طور کلی در استان برای بیان اقدامات و تلاش های انجام شده کمبودهایی داریم که همگی باید برای رفع این ایراد برنامه ریزی کنیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اولویت اول خود را نیروی انسانی عنوان کرد و ادامه داد: اگر نیروی انسانی چابک، سرزنده و پرانرژی سرکار نباشد، همه اعتبارات کشور را هم به یک مجموعه تزریق کنند، نمی تواند موفقیتی بدست آورد.

باقری راه و شهرسازی را با شروع ساخت حدود ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن، بیش از ۳۵ پروژه فعال راه، حدود ۲۴ پروژه در حوزه ساختمان های دولتی و حجم بالای درخواست ها و جلسات در کمیسیون و کارگروه های مرتبط،  مجموعه ای با حجم کار بسیار بالا دانست و تأکید کرد: با توانمندی و همدلی که در مجموعه سراغ داریم، به لطف خدا در پیشبرد اهداف و وظایف و کسب رضایت‌مندی مردم تلاش خواهیم کرد.

وی اولویت اول مجموعه راه و شهرسازی استان را نهضت ملی مسکن خواند و گفت: تلاش سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری این اداره کل باید پیگیری سیاست ها و هماهنگی پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در کمیسیون ها و کارگروه های استانی و همچنین هماهنگی کامل با معاونت های املاک و حقوقی و همچنین مسکن و ساختمان باشد.

در پایان این نشست مجتبی عسگری به عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی و از تلاش های زهره جعفریان معاون سابق شهرسازی و معماری این اداره کل تقدیر شد.

درباره نویسنده