پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

مدل های محبوب مبل راحتی مدرن جدید!

زیبایی طلبی انسان‌ها آن‌ها را وادار می‌کند که همواره برای انتخاب‌های بهتر در تلاش و تکاپو باشند. این زیبایی طلبی هم زندگی شخصی و هم تلاش برای زیباسازی محیط کار و منزل افراد را در بر می‌گیرد. در این میان اگر پای دکوراسیون منزل در میان باشد، کار سخت‌تر هم می‌شود.به ویژه اگر به دنبال مبل راحتی مدرن جدید مطابق با سبک و سیاق مورد نظر خودتان باشید.

مبلمان بخش بزرگی از دکوراسیون منزل را در برمی‌گیرد. از طرفی نیز تنوع مبلمان بسیار زیاد است و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل و رنگ مبل بسیار پیچیده‌تر می‌شود. مخصوصا این که برند های لوکس مبلمان نیز هر روز با ارائه یک مدل جدید هنرنمایی می‌کنند.

انواع مبل راحتی مدرن جدید

۱) مدل مبل راحتی مدرن جدید ال Eddy

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص طرح‌های مدرن هستید و راحتی مبل اولویت انتخاب شماست، مبل ال Eddy بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خطوط صاف و مدرن به کار برده شده در طراحی این مدل از مبل و پایه‌های خرپایی شکل آن، مبل راحتی ال Eddy را به یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی تبدیل کرده است. مخصوصا این‌که پشتی این مدل از مبل های راحتی آن را به مبلی دنج و راحت برای دستیابی به آرامشی بی‌بدیل تبدیل کرده است.

مدل مبل راحتی مدرن جدید ال Eddy

 

مدل مبل راحتی مدرن جدید ال Eddy

 

مدل مبل راحتی مدرن جدید ال Eddy

۲) مدل مبل راحتی مدرن ال جدید Newport

همه ما به دنبال آرامش مضاعفی در خانه هستیم، که بتواند خستگی‌های روزمره را از تنمان به در کند. برای این منظور شاید بهتر باشد مبل راحتی مدرن ال جدید Newport را خریداری کنید. زیرا دسته‌های پهن و پشتی نرم و دنج این مبل زبانزد خاص و عام است. به این ترتیب می‌توانید فارغ زغوغای جهان، چند ساعتی را روی مبل لم بدهید و خیال بافی کنید.

مدل مبل راحتی مدرن ال جدید Newport

معمولا بسیاری از افراد معتقدند که مبل‌های ال شکل استایل خاص و جذابی به اتاق نشیمن می‌دهند بنابراین یک انتخاب مدرن و شیک می‌تواند همین سبک از مبلمان باشد. اما توجه داشته باشید که به کمک تیم چی‌بچین امکان سفارش این مدل از مبل با رنگ و اندازه دلخواه شما فراهم شده است.

مدل مبل راحتی مدرن ال جدید Newport

 

مدل مبل راحتی مدرن ال جدید Newport

۳) مدل مبل راحتی مدرن حیاط خلوت Portside

همانگونه که از نامش هم پیداست، حیاط خلوت یکی از دنج‌ترین و بهترین بخش‌های هر منزلی است. بنابراین اگر شما عزیزان محلی تحت عنوان حیاط خلوت در منزل خود دارید، یکی از معیارهای خوشبختی را هم خواهید داشت. البته به شرطی که یک مبلمان شیک و راحت که مختص فضاهای نیمه باز است برای خودتان دست و پا کنید.

مدل مبل راحتی مدرن حیاط خلوت Portside

با سفارش مبل راحتی مدرن حیاط خلوت به سادگی می‌توانید یک استراحتگاه ویژه برای خودتان تدارک ببینید. اصلی‌ترین و بهترین حسن این مبل‌ها این است که بسیار بادوام هستند. بنابراین بعد از خرید یک ست از این مدل مبل راحتی می‌توانید تا چندین سال از آن‌ها استفاده کنید. کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی چی‌بچین نیز آماده ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز شما در خصوص خرید این سبک از مبلمان هستند.

مدل مبل راحتی مدرن حیاط خلوت Portside

 

مدل مبل راحتی مدرن حیاط خلوت Portside

۴) مدل مبل راحتی چرم قهوه ای Dekalb

مبل های چرم همواره جایگاه ویژه‌ای در میان متخصصین دکوراسیون داخلی برای خود داشته‌اند و دارند. در این میان نیز مبل راحتی چرم قهوه‌ای بیش‌تر از سایر مبل‌های چرمی مورد توجه قرار می‌گیرد. زیرا بر خلاف سایر رنگ‌ها امکان ست پذیری بالایی دارد و می‌تواند با هر چیدمان و سبکی همخوانی داشته باشد.

مدل مبل راحتی چرم قهوه ای Dekalb.

راحتی بسیار زیاد و دوام بالای این سبک از مبل یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود، بسیاری از افراد از خرید مبل‌های چرمی Dekalb استقبال کنند. اگر شما هم به دنبال یک مبل شیک، راحت و بادوام هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما در مورد مبل‌های راحتی چرمی Dekalb نیز تحقیق کنید. امکان سفارش این سبک از مبل در رنگ‌های مختلف از طریق سایت چی‌بچین نیز میسر است.

مدل مبل راحتی چرم قهوه ای Dekalb.

۵) مدل مبل راحتی مدرن جدید پورتر

اگر به دنبال یک سبک نو و مدرن از مبل برای محل سکونت خود هستید، بی‌شک مبل راحتی مدرن جدید پورتر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. دسته‌ها، نشیمنگاه و پشتی جعبه‌ای شکل این سبک از مبل مهم‌ترین وجه تمایز آن را از سایر مدل‌های مبلمان می‌باشد که راحتی هر چه بیشتر مبل پورتر را تضمین می‌‌نماید. همچنین از دسته‌های پهن و مربعی شکل آن می‌توان علاوه بر تکیه‌گاهی امن به عنوان میز کنار مبل هم استفاده کرد. به این ترتیب مدیریت فضا نیز به سادگی میسر می‌شود.

مدل مبل راحتی مدرن جدید پورتر

سبک ساده و در عین حال مدرن این مدل از مبل امکان ست شدن با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی را دارد. بنابراین مورد توجه طرفداران سبک‌های مختلف قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این زمینه می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات در ارتباط باشید.

مدل مبل راحتی مدرن جدید پورتر

۶) مدل مبل راحتی یک نفره Andes

دسته‌های باریک و پایه‌های ظریف مبل راحتی یک نفره Andes ظاهر شیک و مدرنی به آن بخشیده است. از طرفی نیز وجود خطوط صاف با انحنای نرم در گوشه‌ها در طراحی این محصول، اثر هنرمندانه‌ای را خلق کرده است که به داشتن یک چیدمان زیبا و مدرن کمک شایانی می‌کند.

اگر به دنبال یک مبل راحتی اختصاصی هستید که به کمک کوسن موجود در بخش پشتی آن، بعد از یک روز سخت کاری به ستون فقرات خود استراحت دهید، بی‌شک مبل راحتی یک نفره Andes بهترین گزینه خواهد بود. ناگفته نماند که این سبک از مبل در عین راحت بودن، بسیار بادوام نیز است.

شما می‌توانید ابعاد استاندارد این مبل ال راحتی یک نفره را در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین مطالعه کنید و تمامی مشخصات محصول را به همراه قیمت در آن مشاهده نمایید. همینطور می‌توانید سوالات خود را از طریق واتس آپ در مورد این مبل شیک و دوست‌داشتنی از همکاران ما بپرسید.

مدل مبل راحتی یک نفره Andes

۷) مدل مبل راحتی مدرن جدید ال شکل Newport

پایه‌های چوبی و دسته‌های پهن در کنار راحتی بی‌اندازه این سبک از مبل یکی از شاخص‌ها و دلایلی است که باعث می‌شود، بسیاری از افراد ترجیح دهند مبل ال شکل Newport را انتخاب کنند. این سبک از مبل در کنار راحتی و دوام بالای خود، به گونه‌ای طراحی شده است که در هر زمانی زیباست. بنابراین لازم نیست به این زودی‌ها به فکر تعویض آن باشید.

امکان سفارش این سبک از مبل بسیار شیک در رنگ‌ها و پارچه‌های مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی چی‌بچین وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید سوالات خود را قبل از خرید با همکاران ما در واتساپ مطرح کنید.

مبل ال شکل Newport

۸) مدل مبل راحتی مدرن ال چرم Haven

مبل ال چرم مدل Haven یکی از پرطرفدارترین مبل‌های موجود در فروشگاه اینترنتی چی بچین است. این سبک از مبل به دلیل دوام بالا و راحتی فوق‌العاده به انتخاب اول افرادی تبدیل شده است که  قصد دارند، چیدمان محل سکونت یا کار خود را تغییر دهند.

مدل مبل راحتی مدرن ال چرم Haven

 

مدل مبل راحتی مدرن ال چرم Haven

۹) مدل مبل ال راحتی Haven

مبل ال راحتی Haven معمولا انتخاب اول کسانی است که به دکوراسیون مدرن و امروزی علاقه دارند. تشک این مدل از مبل از فوم سرد پلی یورتان ساخته شده است. از این رو انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل کششی و ارتجاعی دارد. همچنین عمق مناسب و ارتفاع استاندارد دسته‌ها نیز آن را به یکی از راحت‌ترین انواع مبل موجود تبدیل کرده است.

شکا عزیزان می‌توانید در صورت تمایل این مدل از مبل را در رنگ‌ها و پارچه‌های مختلف از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید. کارشناسان مجرب بخش فروش ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات مورد نظرتان هستند.

مدل مبل ال راحتی Haven

 

۱۰) مدل مبل راحتی مدرن جدید Newport

در صورتی که قصد خرید مبلمان راحتی را دارید که بعد از ساعت کاری خود، در آن به استراحت و ریلکسیشن مشغول شوید، مبل راحتی جدید Newport بهترین گزینه برای شما خواهد بود. دسته‌های پهن و پایه‌های چوبی این مبل باعث شده است که در عین راحتی، زیبایی منحصر به فردی نیز ایجاد شود. این مدل از مبل در انواع رنگ‌ها و پارچه‌های مختف ار فروشگاه اینترنتی چی بچین قابل سفارش است.

مدل مبل راحتی مدرن جدید Newport

 

 

 

 

منبع:chibechin

درباره نویسنده