ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

لوازم و تجهیزات هوشمند ساختمان!

به نظر می رسد دستگاه های خانه هوشمند برای هر خانه مدرنی ضروری هستند ، اما این محصولات معمولاً دارای نمایی نه چندان زیبا هستند که گاهی نه تنها به زیبایی خانه شما کمک نمی کنند بلکه از زیبایی آن می کاهند. به جای چشم پوشی از اتوماسیون ، بهتر است تجهیزات هوشمند ساختمان مناسب خود را پیدا کنید که کاملاً با محیط شما هماهنگی داشته باشد و ترکیبی زیبا را به وجود آورد.

تنوع تجهیزات هوشمند ساختمان

البته همان طور که شما هم انتظار آن را دارید یک خانه هوشمند می تواند تا اندازه ای گران قیمت باشد. با جهش های بزرگ در نوآوری ، قیمت وسایل جدید هم جهش های بزرگی را نسبت به انواع قدیمی تر خود خواهند داشت. با این حال ، دستگاه های بسیاری وجود دارند که بسیار هوشمند هستند اما قیمت بسیار بالایی ندارند و در دکوراسیون داخلی ساختمان نیز جلوه خاصی پیدا می کنند. در این مقاله تعدادی از این شگفتی ها را معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم.

از کجا می توان ابزارهای خانه هوشمند بیشتری پیدا کرد؟ وقتی نوبت به فناوری می رسد ، دنیای تجهیزات هوشمند ساختمان بسیار گسترده و وسیع است. به معنای واقعی کلمه در هر گوشه و کنار نوآوری وجود دارد. از آشپزخانه تا اتاق نشیمن یا حتی حمام ، یک وسیله خانه هوشمند در آن وجود دارد که برای سهولت زندگی شما آماده است.

برای یک خانه هوشمند از چه ابزارهایی باید استفاده کنیم؟ دستیار گوگل بهتر است یا الکسا؟ ارتباط Wi-Fi ، بلوتوث یا NFC مناسبت تر است؟ بهتر است خانه را به وسیله اپلیکیشن کنترل کنیم یا کنترل از راه دور؟ وقتی صحبت از دستگاه های خانه هوشمند می شود ، انتخاب های زیادی وجود دارد که انتظارات شما از ساختمان هوشمندتان باعث می شود محصولی که می خواهید را بخرید.

با این حال ، یک موضوع وجود دارد که مصرف کنندگان اغلب نمی توانند در مورد آن تصمیم گیری کنند و آن سبک دکوراسیون است. به نظر می رسد که نوآوری بر طراحی داخلی برتری یافته است ، به این معنی که شما با یک دستگاه واقعا هوشمند روبرو هستید ، اما این دستگاه هیچ گونه ظاهر دل نشینی ندارد.

اگر چه کندوکاو به دنبال وسایلی هوشمند که دکوراسیون داخلی را تشکیل می دهند اندکی به طول انجامید ، اما ما بهترین دستگاه های خانه هوشمند را پیدا کرده ایم که حتی زیبایی آن ها بر هوشمندی آن ها پیشی گرفته است. با استفاده از این موارد ، شما هرگز مجبور نیستید برای عملکرد بهتر سبک طراحی را قربانی کنید یا برعکس.

تنوع لوازم هوشمند دکوراسیون داخلی | شرکت تهران دیزاین سنتر

دستگاه تصفیه هوا داخلی Urbie Air شگفتی دکوراسیون داخلی

این دستگاه ممکن است شبیه یک گلدان باشد ، اما این سیستم باورنکردنی یک کارخانه هوای تازه است. ظاهر بیرونی مجلل و مدرن که باعث زیبایی دو چندان دکوراسیون ساختمان هوشمند شما می شود دارای یک سیستم تصفیه سه در یک است.

سیستم گیاهان هوشمند به عنوان یک فیلتر هوای سازگار با محیط زیست عمل می کند تا رطوبت و ذرات مضر را از بین ببرد. این دستگاه از تراکم هوا استفاده می کند تا گیاه به طور خودکار آبیاری شود. با پنج سنسور هوشمند ، همه کارها را مدیریت می کند تا به صورت مستقل انجام شوند.

دستگاه تصفیه هوا داخلی Urbie Air | شرکت تهران دیزاین سنتر

کولر گازی شخصی evaSMART نهایت هوشمندی

کولر گازی شما چه شکلی است؟ اگر مانند اکثر مردم هستید ، کولر گازی نصف پنجره اتاق خواب شما را مسدود می کند؛ اما evaSMART مدرنیته را در خنک کننده هوای شما به ارمغان می آورد. این واحد خنک کننده شخصی فوق العاده جمع و جور ، زیبا و شیک است و باعث بهبود کیفیت هوای خانه شما می شود. تنها کافی است آن را روی پیشخوان آشپزخانه ، تختخواب ، میز کار یا هر جای دیگری که می خواهید احساس راحتی بیشتری داشته باشید قرار دهید.

 
 

کولر گازی شخصی evaSMART | شرکت تهران دیزاین سنتر

نور محیطی تعاملی Nanoleaf Canvas نورپردازی هوشمند

یکی دیگر از تجهیزات هوشمند ساختمان ، چراغ هوشمند است. چراغ های هوشمند معمولاً لامپ های کاملاً روشن هستند و در سرپوش هایی با طرح و نقش خاص جای نمی گیرند. Nanoleaf Canvas چارچوب ها را شکسته و به آنچه شما نیاز دارید تبدیل می شود. مربع های کاملاً ماژولار که می توانند هر شکل یا طرحی به خود بگیرند.

به علاوه ، می توانید رنگ نوری را که نمایش می دهند انتخاب کنید. یا می توانید به دنبال الگویی خاص بروید. این چراغ ها حتی می توانند به عنوان یک بازی استفاده شوند و عملکرد کاملا جدیدی را برای چراغ های هوشمند به ارمغان بیاورند.

نور محیطی تعاملی Nanoleaf Canvas نورپردازی هوشمند | شرکت تهران دیزاین سنتر

شارژر هوشمند بی سیم شارژ سریع

دنیای شارژرهای بی سیم دریایی از پلاستیک سیاه و سفید است. Native Union با شارژر بی سیم Dock Marquetry این دنیا را تغییر می دهد. این شارژر بی سیم با طراحی دست ساز ، دارای طراحی چرمی و رنگ های زنده است. تلفن هوشمند شما به محض قرار گرفتن در محل ، به طور خودکار شارژ می شود و می توانید با آرامش خاطر به انجام کارهای مهم تر خود بپردازید.

شارژر هوشمند بی سیم | شرکت تهران دیزاین سنتر

پنکه سقفی هوشمند هایکو شگفتی طراحی داخلی

بزرگ ترین ارتقا پنکه های سقفی در چند دهه گذشته کنترل از راه دور آن ها بود؛ اما با هایکو ، در حال حاضر پنکه سقفی هوشمندتر و زیباتر از همیشه است. هایکو دارای تیغه های چشم نواز چوبی و یک نقاشی باریک و براق ، دارای سنسورهای داخلی برای اندازه گیری دمای اتاق است. اگر احساس کند بیش از حد گرم است ، فوراً شروع به کار می کند و به تنظیم جریان هوا و ایجاد دمای ایده آل کمک می کند.

 
 

پنکه سقفی هوشمند | شرکت تهران دیزاین سنتر

باغچه خودکار Glowpear

داشتن یک باغچه در منزل به شما امکان راحتی و دسترسی به غذای تازه را می دهد. داشتن یک باغچه هوشمند حتی امکاناتی بیش از آن را در اختیار شما قرار می دهد. باغچه خودکار گلوپیر به طور نامحسوس هوشی را که در خود دارد پنهان می کند. با حسگرهای هوشمند ، نیاز گیاهان شما را به آب درک می کند و آن ها را به طور خودکار آبیاری می کند. بدنه کاملاً سفید و پایه های سیاه برای گلدان بسیار مناسب است ، و در هر جای خانه شما زیبا به نظر می رسد.

باغچه خودکار Glowpear | شرکت تهران دیزاین سنتر

قاب هنری دیجیتال عنصر اصلی دکوراسیون داخلی

چه کسی می گوید هنر زیبا نمی تواند هوشمند باشد؟ سازندگان Meural مطمئناً خلاف این فکر می کنند ، این قاب هنری دیجیتال مدرن می تواند به صورت افقی و یا عمودی نصب شود و تصاویر را نمایش دهد. برخلاف یک قاب عکس معمولی ، این قاب هنری می تواند تقریباً هر چیزی را که می خواهید نمایش دهد. حتی می توانید برنامه ای تنظیم کنید تا آثار هنری به طور خودکار به روز شود و هر روز جلوه تازه ای به فضای شما بدهد تا حتی خود شما را هم شگفت زده کند.

قاب هنری دیجیتال | شرکت تهران دیزاین سنتر

لامپ رومیزی و بلندگوی Wi-Fi سیمفونیک و سونوس

بلندگوی سیمفونیسک از IKEA و سونوس به عنوان یکی از پیشگامان واقعی تجهیزات هوشمند ساختمان است که شما را تا اوج لذت موسیقی توام با زیبایی محیطی بالا می برد. در نگاه اول ، به نظر می رسد همان طور که از یک لامپ رومیزی زیبا انتظار می رود دقیقاً زیباست. شما نمی دانید که در واقع چقدر هوشمند است؛ اما این لامپ در واقع از طریق Wi-Fi متصل می شود تا به شما امکان دسترسی کامل به تمام موسیقی هایی را که می توانید تصور کنید بدهد.

 

 

منبع:تهران دیزاین سنتر

درباره نویسنده