پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

لزوم برخورد قاطع با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مطالبات شهروندان به حق است و باید با ساخت و ساز‌های غیر مجاز برخورد شود‌.

 حمید ضمیری، در اداره ارتباطات مردمی ١٣٧، اظهار کرد: این اداره راه ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر است و مردم از این طریق می‌توانند مشکلات و گرفتاری‌های خود را مطرح کنند؛ در همین راستا امروز بنده درخدمت مردم بودم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ین تماس‌ها در حوزه ساخت و ساز‌های غیر مجاز بود، افزود: در خصوص این موضوع و موارد منع قانونی و راه‌های پلمپ آن توضیحاتی به شهروندان داده شد؛ مطالبات شهروندان به حق است و باید با ساخت و ساز‌های غیر مجاز برخورد شود‌

ضمیری با بیان اینکه بافت‌های فرسوده از دیگر مواردی بود که شهروندان به آن اشاره داشتند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم به زودی مشکلات بافت‌های فرسوده را رسیدگی و تعیین تکلیف کنیم. چندین سال است که برنامه‌های آن آغاز شده است و البته بلاتکلیفی‌های وجود دارد که با طرح تفضیلی‌های جدید بخش زیادی از آن تعیین و تکلیف خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مورد دیگر بحث بارگذاری طرح‌های تفضیلی جدید است که البته گفتنی است که طرح‌های آن اخیرا از طرف اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری ابلاغ شده است و بارگذاری آن زمان بر است که البته پیگیر آن هستیم تا بتوانیم به روند کار سرعت بخشیم.

شهرآرانیوز

 

درباره نویسنده