ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹ Archiprix

 مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹ Archiprix

تاریخ ثبت نام : ۱۰,مرداد

تاریخ ارسال آثار : ۱۰,شهریور

زبان : انگلیسی

موقعیت : سانتیاگو، شیلی

نوع مسابقه : شرکت برای عموم آزاد است.

Archiprix با افتخار فراخوان دهمین دوره از مسابقاتش را منتشر میکند. پس از دوره های موفق ۲۰۰۱ در رتردام، ۲۰۰۳ در استانبول، ۲۰۰۵ در گلاسگو، ۲۰۰۷ در شانگهای، ۲۰۰۹ در مونته ویدئو، ۲۰۱۱ در کمبریج (امریکا)، ۲۰۱۳ در مسکو، ۲۰۱۵ در مادرید و ۲۰۱۷ در احمد آباد، Archprix بار دیگر پلتفرمی برای نمایش بهترین پروژه های پایان نامه در زمینه های معماری، طراحی شهری و معماری منظر ایجاد میکند.

مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹ Archiprix در سانتیاگو برگزار خواهد شد. دانشگاه های Pontificia Universidad Católica de Chile و Universidad de Chile در برگزاری مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹ Archiprix با ما همکاری میکنند.

از ۱۷۰۰ دانشگاه از بیش از ۱۰۰ کشور دعوت به عمل آمده است تا در این مسابقه شرکت کنند. از اولین دوره Archiprix که در سال ۲۰۰۱ برگزار شد، ۷۸۵ دانشگاه حداقل در یک دوره از این مسابقه شرکت کرده اند. در مجموع ما ۲۲۲۴ پروژه دریافت کرده ایم. این مسئله Archiprix را به بزرگترین مسابقه برای معماران، شهرسازان و معماران منظری که تازه فارغ التحصیل شده اند تبدیل میکند. هیچ مسابقه دیگری برای جوانان مستعد وجود ندارد که نشان دهنده چنین بینش وسیعی در ترندهای جهانی رشته های معماری، شهرسازی و معماری منظر باشد.

برترین پروژه ها توسط داوران بین المللی انتخاب خواهند شد. این پروژه ها در یک مراسم ویژه در ۱۳ اردیبهشت، ۱۳۹۷ جایزه Hunter Douglas را دریافت میکنند. نام جایزه مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹Archiprix از نام یکی از همکاران ما و تولید کننده برند های معروفی مثل Luxaflex و Luxalon گرفته شده است. مراسم اهدای جوایز با کنفرانس، پرزنته برخی از پروژه های ارسال شده و یک نمایشگاه همراه خواهد بود. طراحان بهترین پروژه های پایان نامه میتوانند قبل از مراسم اعلام نتایج در ورک شاپ بین المللی طراحی شرکت کنند.

شرکت کنندگان مسابقه بین المللی معماری ۲۰۱۹ Archiprix

Archiprix از معماران از تمام دانشگاه ها و کالج های آموزش معماری، طراحی شهری و معماری منظر دعوت میکند تا بهترین پایان نامه شان را انتخاب کنند و از طراحان آنها بخواهند تا پروژه های انتخاب شده را بری شرکت در مسابقه ارسال کنند. پروژه های پایان نامه ای که پس از ۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۵ تکمیل شده باشند میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. تمام پروژه ها در نمایشگاه، وب سایت منتشر میشوند علاوه بر این آثار منتخب در یک کتاب و نمایشگاه سیار هم به نمایش گذاشته خواهند شد. از تمامی طراحان پروژه های منتخب دعوت میشود تا در ورک شاپ هایی که در اپریل ۲۰۱۹ در دانشگاه Pontificia Universidad Católica de Chile campus در سانتیاگو برگزار میشوند شرکت کنند.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

سایت اصلی مسابقه

درباره نویسنده