ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

عضو شورای شهر: ساخت ورزشگاه جدید در تهران نیازمند مصوبه شورا است

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خبر تصمیمات اتخاذ شده برای ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران،تصریح کرد: با توجه به اینکه این ورزشگاه در محدوده سرزمینی پایتخت است حتما باید برای احداث،مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

 از چندی پیش موضوع ساخت ورزشگاه ملی و جدید در پایتخت با مشارکت یک شرکت معتبر چینی مطرح شده است که مهدی عباسی در پایان جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران در این زمینه گفت: مکان مورد نظر و بستر ساخت ورزشگاه باید ارزیابی شود و علاوه بر آن باید ارزیابی ترافیکی و اجتماعی آن محدوده نیز برای این مجموعه بررسی شود.

وی ادامه داد: ما در منطقه جنوب غرب تهران یک نگرانی درباره فرونشست زمین داریم که در این مورد باید مجوز لازم از شورای شهر گرفته شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: تاجایی که من شنیده ام، محدوده ساخت این ورزشگاه مجموعه شهر آفتاب است و به دلیل اینکه تغییرات اساسی اتفاق خواهد افتاد باید حتما با شورا رایزنی و مصوبه اخذ شود.

عباسی در مورد اینکه آیا پیشنهاد مشارکت و رایزنی در خصوص ساخت این ورزشگاه با شورا شده است نیز یادآور شد که هنوز این امر رخ نداده است.

ایرنا

درباره نویسنده