س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

طرح تفصیلی شهر کهریزک اجرایی شد

شهردار کهریزک از اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر کهریزک به همت معاونت شهرسازی و معماری این شهرداری خبر داد.

علی کلهر روز پنجشنبه اظهار داشت: بعد از بررسی ها و مطالعات کامل در این خصوص و رایزنی های صورت گرفته توسط معاونت شهرسازی معماری شهرداری کهریزک و تعیین پیمانکار مربوطه این طرح از اسفند ماه سال گذشته به مرحله اجرایی درآمد.

وی خاطر نشان کرد: طرح تفصیلی که مکمل طرح جامع شهری می باشد در مورد مسائل مختلف کلی و جزئی شهر ، ارتباط مستقیم و تاثیرگذار داشته و در تسریع روند ساخت و ساز و قانونمندی بیشتر این امر نیز دخیل خواهد بود.
شهردار کهریزک اظهار داشت ؛ با اجرایی شدن طرح مذکور اراضی شهری و مالکیت آنها در اختیار مدیریت شهری بوده که به خوبی می توان با نظارت کامل ، کاربری فضاهای شهری را رصد نمود.

علی کلهر در ادامه گفت: در این طرح ، برنامه های مدیریت شهر بصورت مفصل در موضوعاتی همچون میزان تراکم جمعیت، تراکم ساخت و ساز، وضعیت حمل و نقل عمومی، نحوه تغییر متراژ و تفکیک زمین ها و نیز وضعیت معابر و سرانه های اراضی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ابراز امیدواری کرد که اجرایی شدن طرح تفصیلی ، نقشی پررنگ و اساسی در توسعه شهری شهر کهریزک و رضایت حال شهروندان داشته باشد.

کهریزک در جنوب شهرستان ری بعنوان قبله تهران قرار دارد.

ایرنا

درباره نویسنده