پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

طرح تئاتر شهر کرج در کمیته تصویب بررسی شد

شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت:طرح تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه و اجرایی خواهد شد.

 احدالله احمدی گفت:با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و محرومیت شهر کرج به مجموعه‌ای فرهنگی و هنری با استانداردهای مناسب، پروژه تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه‌شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت:این طرح پس از ارائه طرح توسط مشاور شهرداری مصوب و مقرر شد نظر به اهمیت طرح و شاخص بودن آن به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شود.

احمدی پرگو گفت: در راستای ساماندهی و هویت بخشی در اتوبان تهران – کرج با استفاده از عناصر هویتی جدید و قدیم، طرح سه‌بعدی ورودی‌های شرقی و غربی شهر کرج از اتوبان تهران – کرج در معاونت شهرسازی و معماری تهیه و به‌منظور تصویب به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شد.

او گفت: هدف مدیریت شهری ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری و اجتماعی با ظرفیت مناسب جهت بهره‌برداری شهروندان است تا بتواند ارتباطی قوی میان بافت‌های اطراف ایجاد کند و در پیوند با عملکردهای پیرامونی یک مجموعه‌ی منسجم و حضور پذیر را شکل دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده