ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

شهروندان از فرصت کم‌نظیر احیای بافت فرسوده استفاده کنند

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم که مصوبه بافت فرسوده ابلاغ شد؛ شهروندان از این فرصت کم‌نظیر باید استفاده کنند تا احیای بافت‌های فرسوده در شهر رونق بگیرد.

رسول میرباقری امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در صدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: هفته گذشته شاهد برگزاری رویدادهای بسیار قابل توجه نیمه شعبان بودیم، جمعیت کثیری در جشن این روز در میدان امام علی (ع) حضور پیدا کردند که امیدواریم چنین رویدادهایی در این میدان اجرا شود تا شاهد رونق آن باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات شب قدر دیگری بود که هفته گذشته برگزار شد، افزود: از کسانی که رأی نیاوردند تشکر می‌کنم که به‌رغم هزینه و زحمت بر شکوه انتخابات افزودند؛ بعضی از این افراد حتی می‌دانستند رأی نمی‌آورند، اما به امید افزایش مشارکت در صحنه حاضر شدند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم که مصوبه بافت فرسوده ابلاغ شد، شهروندان از این فرصت کم‌نظیر باید استفاده کنند تا احیای بافت‌های فرسوده در شهر رونق بگیرد.

میرباقری تصریح کرد: برای بازگشایی گلوگاه‌ها بر اساس مصوبه تسهیلات خوبی به شهروندان داده می‌شود و از آن‌ها می‌خواهیم از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا نسبت به بازگشایی گلوگاه‌ها اقدام و برای احیای بافت‌های فرسوده گام‌های اساسی برداشته شود.

ایمنا

درباره نویسنده