ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

«شهرسازی اصفهان» گام به گام با کارگاه‌های آموزشی شهرسازی الکترونیک

 

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: کارگاه آموزشی شهرسازی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولان و کارشناسان شهرداری به همت این معاونت برگزار شده است.

وحید مهدویان با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی شهرسازی الکترونیک به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای مهارت‌های تخصصی کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان در حوزه شهرسازی الکترونیک، برای ارائه هرچه بهتر خدمات غیرحضوری به شهروندان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی است تا همکاران بخش‌های مختلف مدیریت شهری آشنایی لازم را پیدا کنند و از یک وحدت‌رویه در مراحل ارائه خدمات الکترونیک شهری بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به آموزش، دانش‌افزایی و ارتقای مهارت بیش از ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در این کارگاه آموزشی، افزود: کارگاه آموزشی و دانش‌افزایی برای مسئولان و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان اجراییات مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه آموزشی، افزایش مهارت‌ها و آگاهی همکاران از نحوه انجام مراحل خدمات غیرحضوری به شهروندان در سامانه اصفهان‌من به نشانی my.isfahan.ir است تا شهروندان اصفهانی بتوانند درخواست‌های خود را از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

وی ادامه داد: موضوع و محور اصلی کارگاه آموزشی نحوه ثبت درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تبدیل رأی تخریب ماده ۱۰۰ ساختمان‌های دارای تخلف به جریمه بود.

ایمنا

 

درباره نویسنده