ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

شرکت ۲۹۴ گروه حرفه‌ای معماری در مسابقه ” از باغشهر تا باغ شهر”

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: برگزاری مسابقات به منظور جذب حداکثری مشارکت متخصصان در امور شهر، اقدامی است که دبیرخانه شهر خلاق اصفهان در چهارچوب آئین نامه‌های مصوب و استانداردهای ملی و بین‌المللی از سال گذشته آغاز کرده و در چهارمین مسابقه ملی ۲۹۴ گروه حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

وحید مهدویان اظهار کرد: از باغشهر تا باغ شهر، چهارمین مسابقه‌ای است که اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در جایگاه دبیرخانه شهر خلاق در شبکه شهرهای جهانی یونسکو برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقه یک مسابقه ملی به منظور دریافت طرح‌های معماری برای محوطه ورودی باغ گل‌های اصفهان است که ساختار اجرایی آن مطابق با ساختارهای استاندارد ملی تنظیم شده است در این راستا احکام برای مدیر اجرایی، داوران ملی و سایر عوامل اجرایی صادر شد و متعاقب تهیه بیانیه، فراخوان آن در خرداد ماه انجام شد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در پایان مهلت مقرر فراخوان و با توجه به بررسی دبیرخانه برگزاری، از بین ثبت نام کنندگان که دفاتر و گروه‌های حرفه‌ای هستند ۲۹۴ دفتر و گروه واجد شرایط شناسایی و مقرر شد در مدت تعیین شده و بر اساس اسناد مسابقه، نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

وی ایجاد بستری مناسب برای جلب مشارکت مردم و متخصصان در حل چالش‌های شهری را از استراتژی‌های این اداره به عنوان دبیرخانه شهر خلاق اصفهان در شبکه جهانی یونسکو دانست و همه شهروندان را به شرکت در رویدادهای برگزار شده و ارسال پیشنهادات سازنده خود در سامانه غیر حضوری نظام پیشنهادات به آدرس idea.isfahan.ir دعوت کرد.

ایمنا

درباره نویسنده