ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

زورخانه امام علی(ع) جلوه ای از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی است

 
نوبخت پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت را پروژه‌ای متشکل از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی دانست و گفت: مراسم اصلی افتتاح این پروژه در شب عید غدیر خم و با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می‌شود.

«محمدباقر نوبخت» پنج‌شنبه، ۲۴ تیر در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت اظهار داشت: پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت پروژه‌ای متشکل از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی است که می‌توان گفت بی‌همتا است.

معاون رییس‌جمهوری با بیان اینکه اتمام پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت به یک شکرگزاری نیاز بود و امروز این اتفاق مبارک رقم خورد ابراز داشت: از مرشدان، قهرمانان و پهلوانانی که به نحو شایسته‌ای نمادهای جوانمردی و بزرگی را به نمایش گذاشتند و از تمام حاضران در این مراسم تاریخی سپاسگزار هستم.

نوبخت با تاکید بر اینکه در شب عید بزرگ غدیر حتما در مراسم عبادی، اخلاقی و نیایش پهلوانی شرکت خواهد کرد یادآور شد: به همین جهت مراسم اصلی افتتاح پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت و فراهم آوردن یکسری امکانات مورد نیاز آن تقریبا دو هفته دیگر و در شب عید غدیر انجام می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: در شب عید سعید غدیر از شخصیت‌هایی تقدیر به عمل خواهد آمد که امشب در جمع ما نبودند که دو مهندس متخصص و پرتلاش در ساخت زورخانه بزرگ و بین‌المللی امام علی(ع) رشت از جمله این افراد محسوب می‌شوند که متاسفانه هر دو به بیماری کرونا مبتلا شده‌ و بستری هستند.

وی دعوت از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مراسم افتتاح پروژه زورخانه امام علی(ع) رشت در عید سعید غدیرخم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها و صدور مجوزات لازم مقدمات این امر مهم فراهم شود.

شبستان

درباره نویسنده