دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی

دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی یکشنبه ۱۴ اسفند در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی یکشنبه ۱۴ اسفند  با حضور مدیران و شرکت کنند گان در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در راستای هویت بخشی به فضاهای آمورشی، با همکاری دانشجویان و اساتید معماری، جامعه مهندسین مشاور کشور و صاحب نظران در عرصه معماری کشور، همچون سنوات گذشته نسبت به برگزاری دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در تراز سند برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری و با اولویت مدیریت سبز در فضاهای آموزشی تربیتی و ورزشی، در اسفند ماه سال جاری اقدام نموده است.

بدین منظور با تشکیل شورای سیاست گذاری همایش و کمیته های علمی و اجرایی به تعیین سیاست ها و خط مشی ها و اجرایی نمودن آن گام نهاد و با ارسال فراخوان، از جامعه فرهیخته معماری کشور دعوت به عمل آورده است تا آثار خود را در ۴ سطح ۱) حرفه ای (که شامل آثار ارسالی سازمان و ادارات کل نوسازی مدارس و مهندسین مشاور بوده)، ۲) بخش دانشجویی، ۳) مدرسه های اجرا شده، ۴) مقالات، به منظور شرکت در مسابقه و ارائه در همایش و نمایشگاه، ارسال نمایند. همچنین برای نخستین بار، بخش مستندنگاری نقادانه نیز که برای نخستین بار به بخش های مسابقه اضافه شده بود، به گوشه های موفق و ناموفق مدارس از نگاه بهره برداران می پردازد.

گفتنی است دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی از ساعت ۸:۳۰ یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

درباره نویسنده