ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز عصر امروز به همراه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با حضور در دفتر فرماندار تبریز، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای یونس فاتح فرماندار جدید تبریز، به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با مسایل شهری پرداختند.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش فرمانداری در حل مسائل شهری گفت: با توجه به نقش حاکمیتی فرمانداری در میان دستگاه ها، این نهاد می‌تواند در کنار شهرداری و با استفاده از اختیارات و توانایی هماهنگی در میان دستگاه ها، به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شهری اهتمام داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز افزود: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

عزتی گفت: فرمانداری نیز به‌عنوان نماینده حاکمیتی ناظر بر شهرستان در کنار شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه های متولی شهرستان، می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهری به ویژه بافت های ناکارامد را که نیازمند ورود دستگاه های مختلف اجرایی است حل کرده و با ایجاد محیط مناسب برای سکونت، امنیت و زیست پذیری شهری را افزایش دهد.

فارس

درباره نویسنده