ی٫ شهریور ۱۸ام, ۱۴۰۳

حسین سعیدی سیرایی آخرین وضعیت طرح تفصیلی را تشریح کرد

حسین سعیدی سیرایی آخرین وضعیت طرح تفصیلی را تشریح کرد عضو شورای اسلامی شهر کرج آخرین وضعیت طرح تفصیلی شهر کرج را تشریح کرد. حسین سعیدی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شامل سه محصول نهایی شبکه معابر، ضوابط و مقررات، کاربری و پهنه بندی است،

عضو شورای اسلامی شهر کرج آخرین وضعیت طرح تفصیلی شهر کرج را تشریح کرد.

حسین سعیدی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شامل سه محصول نهایی شبکه معابر، ضوابط و مقررات، کاربری و پهنه بندی است، اظهار داشت: شبکه معابر در شورای اسلامی تصویب و به فرمانداری کرج ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، سعیدی سیرایی ادامه داد: در حال حاضر دو موضوع ضوابط و مقررات و کاربری و پهنه‌بندی در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است که پس از تایید در شورا و فرمانداری، به کمیسیون ماده پنج ارسال خواهد شد.

این عضو شورا یادآور شد: کار طرح تفصیلی آتی شهر که از اواخر سال ۹۲ آغاز شد به دلایلی در این سال‌ها به سرانجام نرسید که از سال ۱۴۰۱ و در دوره ششم شورای شهر تصویب طرح تفصیلی شتاب گرفت.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج افزود: بیش از ۱۲۰ جلسه با حضور صاحب‌نظران، کارشناسان، مشاورین، مناطق و سازمان‌ها و معاونت‌های مربوطه با رویکرد حل مسائل ترافیکی، اصلاح ضوابط و مقررات به جهت حل مشکلات ساخت و ساز و تسهیل در صدور پروانه‌های ساختمانی، افزایش تحقق‌پذیری سطوح خدماتی به ویژه فضای سبز، کاهش تخلفات ساختمانی، اصلاح شبکه معابر برگزار و طرح اولیه آماده شد.

به گفته سعیدی سیرائی؛ مغایرت‌های طرح جامع هم‌چون انتزاع فردیس، بزرگراه شمالی و نیز افزایش افق طرح جامع تا سال ۱۴۱۰ نیز از موضوعاتی است که در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید.

نگاه کرج

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35