ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

جلسه شورای مسکن شهرستان چابهار برگزار شد 

جلسه شورای مسکن شهرستان چابهار با حضور مدیرکل، معاونین مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در جلسه شورای مسکن شهرستان چابهار اظهار کرد: شهر چابهار به دلیل قرار گرفتن در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند دارای موقعیت بازرگانی، جاذبه‌های فراوان تاریخی، طبیعی و گردشگری است که همین امر سبب مهاجرت پذیری این شهر شده و بحث ایجاد مسکن در آن بسیار حائز اهمیت است.

امیریان افزود: در جلسه مشورای مسکن شهر چابهار ضمن بررسی میزان درصد پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن، مدیران عامل تعاونی‌های مسکن به بیان مشکلات و پیشنهادات پرداختند و تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب استان سیستان وبلوچستان (ایرانشهر) بیان کرد: تعداد ۳۲۴۱۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهر چابهار ثبت نام کردند که تعداد ۴۲۴۹ نفر حائز شرایط چهارگانه بودند و پروژه به آن ها تخصیص داده شده است.

 

درباره نویسنده