ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

جلسه بررسی موانع و تعیین تکلیف اراضی برای الحاق به شهر برازجان 

جلسه رفع موانع و تعیین تکلیف اراضی پیشنهادی برای الحاق اراضی به شهر برازجان به‌منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ریاست فرماندار دشتستان، مدیر کل و معاون معماری و شهرسازی راه و شهرسازی استان و رئیس راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش و حساسیت فرماندار و مجموعه آن فرمانداری نسبت به پیگیری مشکلات مبنی بر رفع موانع موجود در تامین اراضی جهت اجرای طرح  نهضت ملی مسکن خواستار تسهیل و تسریع این موانع شده و افزود: با توجه به استقبال خوب متقاضیان و ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتستان الحاق اراضی مناسب به شهر برازجان ضرورت دارد.
زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت : یکی از دغدعه های اصلی ومهم مسئولین شهرستان و استان در رأس  آن فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان، تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد که اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه  می باشد که جلسه ای در همین خصوص به ریاست فرماندار در جهت رفع موانع موجود مطابق قوانین و مقررات با این موضوع تشکیل شد.
هوائی افزود: پس از ارائه گزارشات و بیان مشکلات پیشرو مقرر گردید این موانع با رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی رفع گردد تا در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که تاکید دولت سیزدهم در جهت خانه دار شدن متقاضیان واجدالشرایط می باشد، اقدام گردد.
احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان گفت : همانطور که مستحضرید نگاه دولت بر رفع مشکلات و تامین مسکن افراد جامعه است که می بایست همه در این خصوص تلاش نمائیم تا این موانع رفع گردد.
بنافی از محیط زیست و شهرداری برازجان خواست تا در این خصوص مطابق ضوابط قانونی و نسبت به تسریع در پاسخ استعلامات اقدام نمایند.
وی بر رعایت قوانین شهری تاکید نموده و افزود: چنانچه موانع با در نظر گرفتن و رعایت  قوانین و مقررات مربوطه رفع شود در ایجاد یک شهر همگون تلاش نموده ایم و با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.
فرماندار دشتستان در پایان از مجموعه راه و شهرسازی استان و شهرستان در خصوص تلاش جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد و واجدالشرایط تقدیر و تشکر کرد.

 

درباره نویسنده