پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

تمامی ارکان دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن همراهی کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۲۵ هزار هکتار زمین از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بر همراهی تمامی ارکان دولت با وزارت راه و شهرسازی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی  امروز ۹ آذر در آیین معارفه سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تامین ۲۵ هزار هکتار زمین با تغییر کاربری‌ها، الحاق‌ها و توسعه شهرک‌ها و شهرهای جدید رقمی بسیار قابل توجه است که از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد کارشناسی قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه تأمین خدمات زیربنایی وظایف مهمی دارد، افزود: این سازمان باید مجری خدمات عمومی و پشتیبانی باشد.

صادق‌مالواجرد با تاکید بر اینکه بانک زمین در سازمان ملی زمین و مسکن در دولت سیزدهم تغییر جدی یافت و تشکیل شد، تصریح کرد: هر آن‌چه که در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی در حوزه اراضی و شهرسازی بوده، از جمله تأمین زمین و مصوبات مربوطه به سرعت انجام شده است.

وی بر تسریع روند ساخت توسط سازمان ملی زمین و مسکن تأکید کرد و افزود: تمامی ارکان دولت برای ساخت وساز باید تمام قد در کنار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد تا واحدهای مسکونی به مطالبه‌گر اصلی آن‌ها یعنی مردم تحویل داده شود.

گفتنی است، ارسلان مالکی با حکم شهریار افندی زاده سرپرست وزارت راه و شهرسازی به عنوان سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد.

 

درباره نویسنده