پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

تصویب طرح بافت فرسوده و نارکارآمد شهر نوده خاندوز به مساحت ۳۱ هکتار

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تصویب طرح بافت فرسوده شهر نوده خاندوز به مساحت ۳۱/۴ هکتار در کمیسیون ماده پنج تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: تمام مصوبه های مطرح شده درکمیسیون ماده پنج با رعایت ضوابط شهرسازی ومعماری تعیین تکلیف می شوند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا رد قرار می گیرند.

وی افزود: جلسه کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز، کردکوی و نوده خاندوز در روز پنج شنبه ۳۰ شهریورماه برگزار شد.

ملک ادامه داد: در این جلسه طرح تفصیلی شهرهای کردکوی و بندرگز، طرح شناسایی پهنه های بلند مرتبه سازی شهر گرگان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: در این کمیسیون ماده پنج، طرح بافت فرسوده و ناکارآمد شهر نوده خاندوز با مساحت ۳۱ هکتار توسط مشاور ذی صلاح ارائه و تصویب شد.

وی افزود: مساحت کلی شهر نوده خاندوز ۱۱۶ هکتار می باشد که این میزان از بافت فرسوده و ناکارآمد حدود ۲۷ درصد از مساحت کلی شهر را شامل می شود.

گفتنی است کمیسیون ماده پنج شهرهای بندرگز، کردکوی و نوده خاندوز به ریاست مهندس مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و با حضور مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، جمعی از مدیران کل استان، شهردار گرگان، اعضای کمیسیون و جمعی از مدیران و نمایندگان شهرستان و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

درباره نویسنده