س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

بیست‌‌و‌چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد امروز سه‌شنبه، ۲۳ خرداد افتتاح می‌شود

 
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی از ‌۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ در‌ نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
این نمایشگاه با هدف شناساندن ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان و… در سالن‌های فردوسی، مفاخر، فضای باز و عطار برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در مساحت ۲۵ هزار متر‌مربع برگزار می‌شود. تعداد کل شرکت‌کنندگان این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت است که شامل ۷۰ شرکت از داخل استان خراسان رضوی و ۱۱۰ شرکت از دیگر استان‌های کشور شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس می‌شود.

گفتنی است زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه نیز شامل‌ سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات تخصصی است.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ و با حضور مدیران و علاقه‌مندان در‌ نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح خواهد شد و ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

شهرآرانیوز

درباره نویسنده