پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

برگزاری ‌چهارمین همایش ملی معماری سازمانی

چهارمین همایش ملی معماری سازمانی با هدف رونمایی از رویکردها و فناوریهای نوین و ایجاد بستر تبادل دانش و تجارب میان جامعه علاقمندان معماری سازمانی در هفته سوم آبان ماه با همکاری دانشگاه تهران و انجمن انفورماتیک برگزار می شود. لازم به ذکر است سه دوره پیشین به ترتیب در دانشگاه های بهشتی، صنعتی شیراز و صنعتی شریف برگزار شده است.

دکتر علی کمندی دبیر چهارمین همایش ملی پیشرفت های معماری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تصویر روز با تشریح برنامه های همایش شامل سخنرانی صاحب نظران داخلی و بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارایه مقالات منتخب و برگزاری نشست های تخصصی خاطر نشان کردند: امسال به دلیل شرایط پاندمی کرونا همایش به صورت مجازی برگزار می شود و از این جهت فرصتی است تا مخاطبان از خارج از کشور یا در شهرستان ها نیز به راحتی بتوانند از برنامه های همایش استفاده نمایند.

دبیر همایش درخصوص برگزاری این همایش گفت: افتتاحیه رسمی همایش روز ۲۱ ابان ماه است، اما کارگاه های آموزشی از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ به صورت موازی برقرار خواهد بود. سخنرانی مراسم افتتاحیه را مهندس باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به عهده خواهند داشت.

شایان ذکر است اطلاعات کامل برنامه های همایش و نحوه ثبت نام در سایت همایش به نشانی https://ncaea2020.ut.ac.ir قابل دسترس است.

منبع:شمانیوز

درباره نویسنده