د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

برگزاری چهارمین نشست مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شهرستان های استان تهران در اسلامشهر

برگزاری چهارمین نشست مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شهرستان های استان تهران در اسلامشهر

چهارمین نشست مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شهرستانهای استان تهران به میزبانی مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در سالن آمفی تئاتر شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، به همت مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر چهارمین نشست مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شهرستانهای استان تهران با حضور دکتر آیینی معاون وزیر  راه و شهرسازی، هیئت رئیسه مجمع و روسای کمیسیون های شهرسازی شهرهای استان تهران، فرماندار شهرستان اسلامشهر و معاونین معماری و شهرسازی شهرداری های استان تهران در محل سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.                                                                                           

این مجمع با عنوان ” بازآفرینی شهری و مسئله تداخلات حریم” برای نخستین بار در حوزه سیاست گذاری و اجرا برگزار شد و نمایندگانی از ۴۴ شهر استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

قابل ذکر است در این نشست آیینی معاون وزیر، شربیانی رئیس کمیسیون های مجمع معماری و شهرسازی استان تهران و عضو شورای شهر تهران، بابایی رئیس مجمع استان آذربایجان شرقی، حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، حمیدی شهردار اسلامشهر، عظیمی رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و عضو شورای شهر اسلامشهر و برخی اعضای مجمع به سخنرانی پرداختند و در پایان معاون وزیر به سوالات حاضرین در حوزه بازآفرینی و احیای بافت فرسوده پاسخ گفت.

 

درباره نویسنده