ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

برگزاری مراسم بزرگداشت روز معمار و اختتامیه مسابقه ملی معماری شهر

به همت دانشکده معماری و شهرسازی مراسم بزرگداشت روز معمار و اختتامیه مسابقه ملی معماری شهر با عنوان نهضت ملی مسکن طراحی خلاقانه – ایده های فناورانه با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ سرکار دکتر ماندانا یوسفی، معاون پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی ضمن تبریک روز معمار و خیرمقدم به میهمانان گزارشی از فعالیت های پژوهشی این دانشکده را در سال گذشته ارائه کرد.

در ادامه، دکتر جمال الدین سهیلی رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تبریک بزرگداشت روز معمار و خیرمقدم به میهمانان از دست اندرکاران برگزاری مسابقه ملی معماری شهر قدردانی کرد.

سپس، دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، دکتر احمد فخاریان معاون پژوهش و فناوری واحد قزوین و حجت الاسلام  المسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین در خصوص مسائل پژوهشی و بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار سخنرانی کردند.

دانشگاه آزاد قزوین1

گفتنی است؛ برگزاری پنل تخصصی با حضور دکتر سیمون آیوازیان، دکتر محمدجواد ثقفی و دکتر منوچهر طبیبیان با موضوع طراحی مسکن و سخنرانی نمایندگان سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان و شورای اسلامی شهر قزوین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان دومین دوره مسابقه ملی معماری – شهر، حامیان علمی و مالی و اعضای کمیته اجرایی این مراسم، برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقه اسکیس و همچنین منتخبین دو دوره نمایشگاه معماری شهر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری موج

درباره نویسنده