پ٫ اردیبهشت ۲۷ام, ۱۴۰۳

بررسی طرح‌ پیشنهادی ساخت یادمان شهدای گمنام در بوستان سایه

سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و «شهرام سبزیان فرد» شهردار منطقه یازده شیراز و «محمدرضا نجیمی» مدیر شرکت شهرراز در نشستی که امروز نهم تیرماه در اداره حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد طرح‌های پیشنهادی جهت ساخت یادمان شهدای گمنام بوستان سایه را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ابتدا سردار سعید کوشکی جهرمی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهرداری به ویژه شهردار منطقه یازده و معاونین وی و شرکت شهرراز در زمینه پیگیری جانمایی و طراحی یادمان شهدای گمنام بوستان سایه، این اقدامات را گامی معنوی در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس دانست.

شهرام سبزیان فرد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه طرح‌های ارائه شده باید در عین زیبایی و وزانت، قابلیت اجرا و ماندگاری و پایداری داشته باشند گفت: در ساخت یادمان باید مفاهیم دینی و انقلابی و دفاع مقدس لحاظ شود و  نگاه عروجی و مذهبی در ساختمان آن دیده شود.

در پایان این  نشست طراحان برگزیده به معرفی طرح‌های پیشنهادی خود و جنبه‌های نمادین آن پرداختند و در تکمیل این مباحث محمدرضا نجیمی درباره موضوعات فنی و معماری این طرح‌ها نکاتی را یادآور شد.

دفاع پرس

درباره نویسنده