ی٫ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۴۰۳

انقلاب آسفالت شعار شهرداری در سال ۱۴۰۲

با ابتکار هوشمندانه شهرداری و مجوز شورای شهر مبنی بر خرید تجهیزات و راه اندازی یک کارخانه آسفالت مدرن، به نظر می‌رسد رویای آسفالت معابر شهر زرند به حقیقت نزدیک می‌شود
 

 به نقل از روابط عمومی شورای شهر اولین جلسه کمیسیون عمرانی و معماری شورای شهر به ریاست دکتر روح الله نکویی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر نکویی با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از خدمات ارزشمند شهرداری در اجرای پروژه های استقبال از بهار قدر دانی نمود. وی خاطر نشان ساخت، انجام اقدامات عمرانی با رویکرد زیبا سازی بیشترین آرامش بصری را برای شهروندان به همراه خواد داشت.

ایشان با اشاره به دستور کار جلسه مبنی بر تقویم اجرایی پروژه های آسفالت معابر شهری و با توجه به زمان اعلام شده از طرف معاون عمرانی شهرداری پیرامون راه اندازی کارخانه آسفالت ظرف دو ماه آینده، خواستار یک برنامه ریزی جامع و اولویت‌دار در حوزه پخش آسفالت در معابر شهری شد.

نکویی افزود: بهترین زمان پخش آسفالت فصل بهار و تابستان می باشد و در این راستا معاونت فنی و عمرانی با تشکیل اکیپ های چندگانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد تا حجم اصلی پروژه های معرفی شده در حوزه آسفالت ظرف شش ماه اول سال به سرانجام رسد.

در ادامه مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند با تقدیر از پیگیری ها و نظارت شورای شهر بر امورات شهرداری از برگزاری جلسات مستمر کمیسیون های چندگانه شورای شهر قدردانی نمود.

وی گفت: برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای مستمر اعضای شورای شهر از اقدامات و برنامه‌های شهرداری باعث ایجاد انگیزه در بین پرسنل و همدلی بیشتر این دو نهاد مردمی و خدمتگذار در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواهد بود.

منتخب شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود شعار سال ۱۴۰۲ شهرداری را انقلاب آسفالت معرفی نمود و خاطر نشان ساخت در راستای فرامین مقام معظم رهبری ما با محوریت قرار دادن تولید بومی و راه اندازی کارخانه آسفالت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ظرف سه سال آینده کلیه معابر شهر زرند از یک آسفالت مناسب و استاندارد برخوردار گردد.

سپس اعضای شورای شهر به بیان گزارشات و مشکلات شهروندان در خصوص معابر خاکی شهرک های تابعه زرند و آسفالت فرسوده معابر اصلی شهر اشاره نمودند و اولویت های این حوزه را به سمع حاضرین رساندند.

در پایان سردار ایرانمنش رئیس شورای شهر با قدردانی از نگاه جدی شهردار و معاونین ایشان به کمیسیون های شورای شهر، نتیجه این همراهی و همدلی را خدمت بیشتر به شهروندان زرندی دانست و اذعان داشت؛ خوشبختانه اعضای دوره ششم شورای شهر داری تجربه و تخصص کافی در امورات شهرداری و شهر می‌باشند و با توجه به این سرمایه ارزشمند وظیفه داریم فصل جدیدی از خدمت رسانی در شهرداری را به شهروندان نشان دهیم تا روحیه مطالبه گری مردم بیش از پیش گردد و آیندگان مجبور باشند در حوزه مدیریت شهری و در راستای ادامه اقدامات در حال انجام، به دور از نگاه سلیقه‌ای و صرفاً با رویکرد تخصصی در خدمت شهر و شهروندان باشند و شهر زرند را هم تراز با شهرهای صنعتی و معدنی مجاور خود احیاء نمایند.

صدای زرند

درباره نویسنده