ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

انتقاد سخنگوی شورای صدرای شیراز از بلاتکلیفی مجموعه باغشهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا از بلاتکلیفی مجموعه باغشهر اهل بیت در این شهر انتقاد کرد و سرعت بخشیدن به حل مشکل این مجموعه‌ را خواستار شد.

مهدی کشاورز  در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازنگری طرح جامع شهر صدرا بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تصویب و در اوایل سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و بر اساس این مصوبه، مجموعه باغشهر اهل بیت از حریم شهر خارج شد.

او اظهار کرد: با بازنگری طرح متبوع و خروج باغشهر اهل بیت از حریم شهر صدرا، مشکلاتی از جمله صدور پروانه ساخت برای شهروندان در این مجموعه ایجاد شد.

سخنگوی شورای شهر صدرا افزود: مالکان مجموعه باغشهر اهل بیت، از سال‌های گذشته تاکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این مهم موجب نارضایتی شهروندان ساکن در این منطقه از صدرا شده است.

کشاورز ادامه داد: بارها مسؤلان وعده حل مشکل این مجموعه باغشهر را به ساکنان داده‌اند اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

او با بیان اینکه انتظار است مسئولان بویژه استاندار فارس در کوتاه ترین زمان این موانع ایجاد شده را رفع کنند، خاطرنشان کرد: باغشهر اهل بیت شهر صدرا در محدوده‌ای حدود ۵ هزار هکتار و ۱۷هزار هکتار حوزه استحفاظی بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طراحی شده است.

ایسنا

درباره نویسنده