س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

اقامتگاه بوم گردی ایل عشایر رضا آباد کجا واقع شده است

اقامتگاه بوم گردی ایل عشایر رضاآباد معماری کاملا سنتی دارد و دارای هفت اتاق مجزا و سرویس های بهداشتی و امکانات سرمایشی وگرمایشی می باشد. این اقامتگاه در شاهرود قرار گرفته است.

به نقل از تریپ یار، اقامتگاه بوم گردی ایل عشایر رضاآباد با معماری کاملا سنتی دارای هفت اتاق مجزا و سرویس های بهداشتی و دارای امکانات سرمایشی وگرمایشی می باشد. این اقامتگاه همچنین دارای آشپزخانه شیک و مجهز با سرو غذاهای محلی در خدمت مسافران گرامی هست. در کنار تمامی این امکانات لازم به ذکر هست که کادر خدماتی مهمان نواز این اقامتگاه نیز همواره با تلاش خود اقامت خوب و بیاد ماندنی را برای مهمانان رقم می زنند.

ضمنا سیاه چادر مخصوص ایل عشایر منطقه همراه با وسایل ولباس های محلی داخل محوطه اقامتگاه برپا هست که مکانی مناسب برای صرف چای و صحبت ها دورهمی در شب های دراز کویر می باشد. در محوطه اقامتگاه نیز مراسم های مناسبی همچون رقص های محلی٬ چوب بازی و آیین سنتی برای اوقات فراغت گردشگران به منظور لذت بردن از مدت زمان اقامتشان ترتیب داده شده است. شتر سواری٬ سافاری و گردش در رملها و بازدید از پارک ملی توران ازدیگر برنامه های اقامتگاه بوم گردی ایل عشایر برای گردشگران میباشد که با همراهی راهنمای محلی به بهترین نوع اجرا می شود.

ضمنا تمام غذاهایی که در این اقامتگاه سرو میشود غذاهای سنتی مختص روستا هست که مسافران این اقامتگاه از خوردن این غذاهای لذیذ محلی هیچ وقت سیر نمی شوند. غذاهای که در آشپزخانه این اقامتگاه سرو میشود عبارتند از قروتی٬ دیگی٬ چلوگوشت٬ کشک بادمجان و….. در ضمن کلیه لبنیات مخصوص ایل عشایر بصورت صددرصد طبیعی در محل اقامتگاه و درحضور گردشگر تولید و عرضه میشود.

درباره نویسنده