چ٫ اردیبهشت ۲۶ام, ۱۴۰۳

اصفهانی‌ها پرونده شهرسازی خود را از طریق «اصنو» مشاهده کنند

قائم‌مقام مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات و زیرساخت‌های فراهم شده در سامانه اصنو، مشاهده پرونده شهرسازی است، گفت: با این خدمت شهروند می‌تواند به‌طور کلی مدارک اسکن شده در آرشیو پرونده شهرسازی خود را مشاهده و از آن استفاده کند.

عباس افرادی  با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم انجام شده در شهرداری اصفهان مقوله «حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها» است، اظهار کرد: این موضوع در ۱۰ منطقه انجام شده است و بیست‌وسوم مهرماه سال جاری، منطقه چهار این کلان‌شهر به عنوان یازدهمین منطقه به این لیست اضافه شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات و زیرساخت‌های فراهم شده در سامانه اصنو، مشاهده پرونده شهرسازی است، افزود: این خدمت زمانی برای شهروند فراهم می‌شود که احراز هویت درخواست ثبت شده در سامانه اصنو توسط کارشناس بازدید شود و مورد تأیید قرار گیرد.

قائم‌مقام مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این صورت شهروند می‌تواند به‌طور کلی مدارک اسکن شده در آرشیو پرونده شهرسازی را مشاهده و از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: این موضوع و راهنمای انجام آن در فایل راهنما در کارتابل شهروند به خوبی تبیین شده و این خدمت گام مؤثری در کاهش مراجعات شهروندان به مناطق پانزده‌گانه است که می‌تواند به تکمیل فرایند حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها کمک بسیاری کند.

ایمنا

درباره نویسنده