ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

اشکال هندسی در دکوراسیون منزل

برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا الزاما نباید چیدمانی شلوغ را انتخاب کرد. بسیاری از دکوراسیون ها در عین شیک بودن بسیار ساده هستند. طراحی با اشکال هندسی امروزه جایگاه ویژه ای بین افراد شیک پسند دارد. می توان با به کار انداختن ذوق خود هر شکل هندسی را انتخاب کرد و بر اساس آن دکور خود را طراحی کرد.

دکوراسیون داخلی

می توانید از اشکال هندسی برای درست کردن قفسه های کوچک و بزرگ استفاده کنید. دایره یا مثلث می تواند قفسه های نگهداری کتاب و وسایل تزئینی خاصی را برای شما بوجود آورد. از تمام اشکال هندسی می توانید بهره ببرید. ذوزنقه و مستطیل هم نمای بسیار زیبایی را به همراه دارند.

استفاده از اشکال هندسی تکرار شونده در دکوراسیون منزل علاوه بر ایجاد تنوع بافت و شکل در فضا، به محیط هایی که با رنگ های ملایم طراحی شده اند انرژی می بخشد. این اشکال می توانند بر روی یکی از دیوار های فضا به کار روند و به عنوان مکملی برای رنگ های روشن و ملایم سایر دیوار ها عمل کنند. همچنین استفاده از این اشکال در مبلمان و تزیینات منزل نیز پیشنهادی مناسب برای افزایش جذابیت بصری دکوراسیون منزل می باشد. در هنگام استفاده از اشکال هندسی تکرار شونده بهتر است  بافت ها و طرح های شلوغ و پر کار مثل طرح های راه راه افقی و عمودی در فضای داخلی به کار نرود.

درباره نویسنده