استفاده از اَشکال معماری تئاترشهر در اجرای طرح ایجاد حریم

مدیر هنر‌های نمایشی گفت: تعیین حریم برای مجموعه تئاترشهر به معنای ایجاد دیوار حائل برای این مجموعه نیست بلکه در اجرای این طرح سعی شده از اَشکال معماری خودِ تئاترشهر استفاده شود.

«کاظم نظری» مدیرکل هنرهای نمایشی  با اشاره به آغاز اجرای طرح کلنگ‌زنی تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر از روز گذشته، اظهار کرد: پس از یک سال و نیم تلاش بی‌قفه مسئولان ذی‌ربط حوزه نمایشی، شاهد هستیم که سرانجام، اجرای طرح تعیین حریم مجموعه تئاترشهر از روز گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به مطالبه‌گری قابل توجه هنرمندان در زمینه ایجاد تعیین حریم برای تئاترشهر و حضور پررنگ آنها در مراسم کلنگ‌زنی اجرای این طرح، گفت: امیدواریم که این طرح، ظرف مدت کوتاهی به نتیجه نهایی برسد.

نظری با بیان اینکه تعیین حریم برای مجموعه تئاترشهر به معنای ایجاد دیوار حائل برای این مجموعه نیست، عنوان کرد: در اجرای این طرح سعی شده از اَشکال معماری خودِ تئاترشهر استفاده شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی افزود: اجرای این طرح به گونه‌ای خواهد بود که هم عِمارت زیبای تئاترشهر به عنوان نگین فرهنگ و هنر کشور، از بیرون به زیبایی نگریسته شود و هم مخاطبان و علاقمندان حاضر در تئاترشهر، از گزند برخی آسیب‌های اجتماعی محیط‌های پیرامونی این مجموعه، مصون بمانند؛ ضمن آنکه مقرر گردیده که شهرداری تهران برای دستفروشان اطراف محوطه تئاترشهر، مکان‌یابی لازم را انجام دهد.

صداوسیما

درباره نویسنده