ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

آزمون طراحی معماری با حضور ۳۹۱ نفر در کردستان برگزار می‌شود

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون طراحی معماری با حضور ۳۹۱ نفر در این استان برگزار می‌شود.

خالد اصلانی با اشاره به اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود، اظهار داشت: این آزمون به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  اواخر هفته جاری همزمان با سراسر کشور در این استان هم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در رشته معماری (طراحی)  فردا پنجشنبه ششم شهریورماه و آزمون بقیه رشته‌ها نیز مهرماه سال جاری به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: مهندسانی که سه سال از اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی آنان گذشته باشد شرایط حضور در آزمون ورود به حرفه مهندسی را دارند.

اصلانی اعلام کرد: آزمون طراحی معماری با حضور ۳۹۱ نفر شامل ۲۲۲ مرد و ۱۶۹ زن روز پنج شنبه و در محل دانشگاه علمی کاربردی شماره یک سنندج واقع در شهرک بهاران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: نتایج آزمون در آذرماه سال جاری از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اعلام خواهد شد.

منبع:بازار

درباره نویسنده