ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

آزمون دریافت پروانه اشتغال به کار رشته معماری در کاشان برگزار می شود

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پیام کاشان گفت: آزمون ورود به حرفه رشته معماری گرایش طراحی فردا پنجشنبه ۲۳ تیر ماه با حضور ۱۴۶ نفر داوطلب با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی داوطلبان برای مدیریت زمان آزمون ابتدا به صورت مسئله و خواسته‌های مطرح شده در صفحه اول دفترچه توجه دقیق داشته باشند و بر اساس برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق آن‌ها در چارچوب محدوده طراحی به پاسخگویی مشغول شوند تا زمان مناسب برای طراحی و ترسیم را از دست ندهند.

وی ادامه داد:رعایت ضوابط و نکات فنی مقررات ملی ساختمان به ویژه مباحث ۳، ۴ و ۱۵، داشتن درک کلی از سیستم تأسیساتی پیشنهادی و تأمین نیازهای آن از قبیل داکت‌ها و رایزرها و سیستم سازه‌ای پیشنهادی و تأمین نیازهای آن از دیگر نکاتی است که رعایت آن در هنگام آزمون مورد تأکید است.

آراسته یادآور شد: رعایت نکات مهم در طراحی اجزای طرح از جمله ورودی، توقفگاه‌ها، مقررات اختصاصی تصرف‌ها و توجه به سایر نکات درخواستی برای موفقیت در آزمون بسیار حائز اهمیت است .

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: موافقت مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کاشان به‌عنوان یک حوزه مستقل، اقدام ارزشمند و قابل تقدیری است که ضمن صرفه‌جویی وقت و هزینه داوطلبان در سفر به مرکز استان، امنیت جسمی و روحی شهروندان را به دنبال دارد.

درباره نویسنده