نمونه‌هایی از معماری‌های زشت یا عجیب ساختمان‌ها و خانه‌ها

سلیقه معیار خاصی ندارد. چه بسا رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌ها و فضاسازی‌هایی که خیلی‌ها زشت یا عجیب بدانند اما در نظر ما بسیار خواستنی و زیبا به نظر برسند.

چون تجارب و معیارهای زیبایی‌شناسی ما با هم متفاوت است و از فرهنگ‌های متفاوتی برخاسته‌ایم، بهترین‌ها از دید هر یک از ما متفاوت است.

شاید مهم این باشد که وقتی چیزی تهیه می‌کنیم، دست آخر خودمان راضی باشیم!

اما در این پست با هم خانه‌ها و ساختمان‌هایی را مرور می‌کنیم که لابد صاحبشان بسیار از ساختن یا داشتنشان حس خوبی دارد و به آنها مفتخر است. البته یک احتمال دیگر این است که بین چیزهایی که آنها در سر داشته‌اند و چیزی که دست آخر به آنها تحویل داده‌اند، تفاوت بسیار بوده!

 
 

ساختمان عجیبی در سن پترزبورگ روسیه – یادگاری از ایدئولوژی قبلی این سرزمین

 

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35