غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی دغدغه مسئولان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی از دغدغه‌های مسئولان است.

محمد فرهادی ظهر امروز  در جلسه اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: توجه به تکنولوژی‌های روز و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی از مهم‌ترین مواردی است که باید در رأس امور قرارگیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی در خصوص اتفاقات مثبت دوره هشتم، مواردی از جمله پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی در اقدامات متعدد که سبب شده از سایر استان‌ها پیشقدم باشیم را باعث افتخار دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی یکی از ثمرات دوره هشتم، تعاملات سازنده و ارزنده بین سازمان و ارکان اداری استان و مردم دانست.

فرهادی با بیان اینکه در هیئت مدیره‌های مختلف بعضی اهداف مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این موضوع در حوزه شهرسازی و معماری نه تنها در خراسان‌جنوبی بلکه در کل کشور مورد غفلت واقع شده است.

«ولی‌پور» رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره‌های نظام مهندسی در ابتدای این نشست، گزارشی در خصوص شرایط و نحوه برگزاری انتخابات ارائه کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک از پیشنهاداتی بود که به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه از ۲۸ نفر کاندید بر اساس شرایط ۱۴ نفر در روند رأی گیری قرار گرفته و طبق قانون ۹ نفر منتخب هیئت مدیره شدند، خاطرنشان کرد: انتخابات دوره نهم از سالم‌ترین انتخابات نسبت به نحوه رأی‌دهی در دوره‌های قبل بود.

فارس

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35