ساخت مرکزی اقامتی در کرمان براساس طرح یک ایرانی از ناسا

مرکز اقامتی و تحقیقاتی معماری اسلامی ایرانی با سازه ابر خشت در دانشکده چمران کرمان کلنگ زنی شد.

جعفری رییس دانشکده چمران با اعلام اینکه مرکز اقامتی و تحقیقاتی معماری اسلامی ایرانی با سازه ابر خشت در دانشکده چمران کرمان امروز کلنگ زنی شد گفت:این مرکز اقامتی در واقع زائر سرایی است برای دانشگاهیان سراسر کشور که در قالب راهیان نور برای زیارت مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر می کنند.

او افزود: این زائر سرا در فضایی به مساحت چهار هزار متر ساخته می‌شود.

جعفری با اشاره به این که  ساخت این پروژه یک سال طول خواهد کشید بیان کرد:این ساختمان طراحی دکتر خلیلی از سازمانناسا واقع در آمریکا است  که بر اساس  این طرح و معماری اسلامی ایرانی ساخته خواهد شد و از مزایای ساخت آن استفاده بیشتر از خاک در ساختمان و کم هزینه بودن است.

باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35