جذب ۳۰ سرمایه‌گذار جدید برای احیای بافت تاریخی اصفهان

 

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از جذب ۳۰ سرمایه‌گذار جدید برای احیای بافت تاریخی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: توجه و اهمیت دادن به میراث تاریخی و فرهنگی و احیای آن از نظر دین، عقل و عرف ممدوح است.

رسول میرباقری امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همایش تجلیل از فعالان بافت تاریخی اصفهان اظهار کرد: این همایش یکی از برنامه‌های مؤثری بود که با حضور ۲۲۰ نفر از دغدغه‌مندان و دلسوزان بافت تاریخی برگزار شد.

وی افزود: ۶۰ نفر از سرمایه‌گذاران در این حوزه معرفی شدند و کار آن‌ها ارائه شد. در این میان از شش نفر از این افراد که علاوه بر مرمت و آبادانی، اقدامات اجتماعی دیگر انجام دادند، تقدیر شد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این همایش ۳۰ سرمایه‌گذار جدید جذب شدند و برای سرمایه‌گذاری در بافت تاریخی اعلام آمادگی کردند، گفت: این افراد خیراندیش هستند، زیرا دلشان به عشق اصفهان می‌تپد.

وی تصریح کرد: توجه و اهمیت دادن به میراث تاریخی و فرهنگی و احیای آن از نظر دین، عقل و عرف ممدوح است.

میرباقری ادامه داد: حدود ۳۰ تا ۴۰ سال پیش پنج هزار اثر تاریخی فاخر در اصفهان وجود داشته که از بین رفته است و اگر غفلت کنیم تعداد دیگری از آن‌ها نیز نابود می‌شود، لذا باید به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشت.

ایمنا

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35