توجه به معماری ایرانی اسلامی از سوی شهرداران یک ضرورت است

نماینده مردم دامغان در مجلس در گردهمایی شهرداران استان سمنان، نقش شهرداری ها در توسعه و عمران شهری را بسیار اثربخش دانست و بر لزوم قدردانی از تلاش شهرداران و کارکنان شهرداری در خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی  در گردهمایی شهرداران استان سمنان که به میزبانی شهرداری دامغان برگزار شد، نقش شهرداری ها در توسعه و عمران شهری را بسیار اثربخش دانست و بر لزوم قدردانی از تلاش شهرداران و کارکنان شهرداری در خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت عدالت اجتماعی در خدمات رسانی تاکید کرد: خدمات رسانی ها باید به گونه‌ای باشد که عدالت اجتماعی در نقاط مختلف شهری قابل لمس باشد و مسئله بالاشهر و پایین شهر در ارائه خدمات معنا ندارد و همه مردم حق دارند از خدمات به صورت یکسان و مساوی بهره‌مند شوند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تحسین حماسه آفرینی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد: این بار نوبت منتخبان مردم است که با تلاش و درایت برای گره گشایی از مشکلات مردم در مناطق روستایی و شهری گام بردارند.

نماینده مردم دامغان در مجلس توجه به معماری ایرانی اسلامی از سوی شهرداران را ضروری دانست و افزود: معماری اصیل ایرانی اسلامی بخشی از هویت ما است و عدم توجه به آن، بدون شک هویت جامعه را تهدید خواهد کرد.

خانه ملت

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35