تامین ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از تامین ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در همدان با موافقت شورای عالی معماری و شهر سازی خبر داد.

فرزاد تیموری گفت: از مجموع ۶۸۰ هکتار زمین الحاق شده به شهر همدان، برای ۱۰۰ هکتار آن نقشه تفضیلی تهیه و در حال آماده سازی است.
وی با اشاره به اینکه فرآیند تهیه طرح‌ها در مسکن ملی آغاز شده است، گفت: به زودی نهضت ملی مسکن در همدان اجرایی خواهد شد.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به عملیات انتقال آب به شهر همدان از سد تالوار گفت: حجم آب قابل انتقال به همدان ۴۲ میلیون متر مکعب یعنی دو برابر حجم دو سد همدان است که البته روستا‌ها وشهر‌های مسیر هم برخوردار از این آب خواهند شد.

به گفته تیموری وزارت نیرو اعتبارات بسیار چشمگیری برای تکمیل این طرح حیاتی یعنی حدود هزار میلیارد تومان اختصاص داده و شخص وزیر نیرو هم روند تکمیل طرح را هفتگی رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه تکمیل کنار گذر غربی همدان به عنوان یکی از طرح‌های اثر گذار در کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرور به مرکز کشور است، تصریح کرد: آسفالت ۸ کیلومتر از این کنار گذر باقی مانده که در دستور کار تکمیل و بهره برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به چهار خطه کردن مسیر همدان به غارعلیصدر به عنوان پیشانی گردشگری استان، افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار در سفر رییس جمهور مطرح می‌شود.

تیموری تصریح کرد: اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز استان برای تکمیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی وکشاورزی وگردشگری جمع بندی و آماده ارائه به رییس جمهور برای تصویب در سفر آینده وی به همدان است.

صداوسیما

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35