باغ موزه دفاع مقدس-کرمان

باغ موزه دفاع مقدس کرمان به عنوان یکی از اولین و بزرگترین موزه های دفاع مقدس کشور در شهر کرمان ساخته شده است . این ساختمان با الهام از معماری ایرانی و سنتی کرمان و با توجه به اقلیم و سازه های سنتی از قبیل بادگیرهای کرمان و با توجه به اقلیم و استفاده از مصالح اقلیمی طراحی و ساخته شده است.

موزه دفاع مقدس خاطرات جنگ و دوران دفاع مقدس و دلاور مردی‌ها و رشادت‌های لشکر۴۱ثارالله را در دوران دفاع مقدس خاطرات دفاع و روزهای جنگ و انقلاب را در خود برای نسل های آینده نگه می‌دارد.

ایسنا

درباره نویسنده


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/barandat/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/barandat/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35