د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

معماری مصلی پردیس نماد فاخر شهر خواهد شد

سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس گفت: معماری مصلی باید منحصربه‌فرد و نماد فاخر شهر پردیس باشد.

 امروز چهارشنبه مبارک قدم سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس با حضور در دفتر امام جمعه پردیس با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت قرارداد طراحی مصلی، اظهار کرد: معماری مصلی باید منحصربه‌فرد و نماد فاخر شهر پردیس باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: طراحی فاز یک مصلی پردیس از سوی مشاور به صورت چند طرح مختلف مورد بررسی و با استفاده از نظرات شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و امام جمعه شهرستان نهایی خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس، تاکید مدیر عامل این شرکت مبنی بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی مصلی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: معماری مصلی به عنوان یک پایگاه جامع می‌تواند پاسخگوی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان باشد.

در این نشست مهندسین مشاور به ارائه سوابقی از فعالیت‌های خود در طراحی سایت مراکز آموزشی و مذهبی و صنعتی در کشور پرداختند و مقرر شد طرح‌های پیشنهادی در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان این نشست امام جمعه پردیس ضمن قدردانی از اهتمام مدیر عامل و مجموعه شرکت عمران پردیس برای احداث مصلی ابراز امیدواری کرد که با احداث مصلی به عنوان یک مرکز پژوهشی و فرهنگی با بهره‌گیری از معماری اسلامی، بخش زیادی از مطالبات مردم در حوزه فرهنگی پاسخ داده شود.

تهران نیوز

درباره نویسنده